Urheilurintsikoista allerginen reaktio

Vierailija

Uudehkot, kahdesti pesty. Eka käyttö oli pieni kävelylenkki, enkä yleensä edes pese samantien vaan parit pikku hiet saatan ottaa ja pesuun.

Eilen illalla treenasin pari tuntia ja normaalisti kävin suihkussa. Pesuaineet pyykkiin ja iholle samat vanhat, kuten myös kosteusvoidekin.

Yöllä heräsin hillittömään kutinaan ja aamulla mulla oli tulipunainen rintsikka-alue. Todella ärtynyttä isoa punaista näppylää. Tää järkyttävä "villapaita" kutina on hirveetä! Tekee mieli koko ajan vaan hinkata itseään karmeihin yms.

Mikä avuksi nyt? Ei mitään kortisonipitoista ole. Viileätä olen yrittänyt, mutta siinä tulee jo tissukoille vilu. 

Onneksi on vapaapäivä ja olikin tarkoitus vaan hölläillä, mutta ilman tätä sivumaustetta. Ei tulis mieleenkään, että pukisin päälleni, että ilmakylpyjä tässä harrastelen, kun en muutakaan keksi.

Mies tulee vasta illan suussa, lupasi käydä apteekissa.

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lateksiallergiaa?

Aivan. Kyllä nyt on tyhmä fiilis. Mulla on lateksiallergia, mutta kun vuosiin en ole oireita mistään saanut, kun kaiken olen elämästäni karsinut pois. Enpä sitten ollut noita rintsikoita tarkistanut. Nautiskelin vaan hyvästä ostoksesta, että oli kivan edulliset ja napakat.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat