Auttakaa! Sotkin työpaikan tuolin kuukautisten vuoksi!

Vierailija

Just siirryin pillereistä kuparikierukkaan ja ekat menkat alkoi. En osannu yhtään varautua siihen kuinka runsaat olisivat joten nyt on toimistotuoli sotkussa. Työskentelen todella pienessä tilassa parin työkaverin kanssa joten en voi oikein ninjailla siivoamisen kanssa. Mitä minä oikein teen! Ihan hemmetin noloa.

Kommentit (15)

Vierailija

No ei sinun tarvitse mitään ninjailla. Otat vain jonkin harjan tai sienen ja saippuaa ja kylmää vettä ja jynssäät tahran pois, tuoreena vielä lähteekin hyvin. Kysy työpaikan siivoojalta välineitä. Kerrankos tuollaista sattuu. Onko sinulla vaihtovaatteita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaada kahvit "vahingossa" tuolille. Ei erotu, että alla on toinenkin tahra...

Ihan hyvä vinkki mutta molemmat työkaverit tietävät etten juo kahvia (tai teetä).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaada kahvit "vahingossa" tuolille. Ei erotu, että alla on toinenkin tahra...

Ihan hyvä vinkki mutta molemmat työkaverit tietävät etten juo kahvia (tai teetä).

No kaada vettä ja sano, et olipas pahan väristä kuraa porvoonjoessa

Vierailija

Laita siihen tuolin päälle huopa tai mitä sulta nyt löytyy- Huivia, kansiota, papruja? Sit lähet ruokiksella kauppaan ostamaan eväitä, ellei sulla ole niitä mukana. Ja sit kippaat vanhingossa jotain tuolille ja jynssäät sen puhtaaksi.

Tai voitko piilotella tuolia päivän ja jäädä illaksi töihin ja iltatauolla jynssätä sen puhtaaksi?

Mulle kävi noin kerran lukiossa (yli 10 v. sitten). Huomasin tuolin olevan veressä vasta tuntien päätyttyä. No, lähdin luokasta ja jätin asian sikseen sujauttamalla tuolin pöydän alle. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei sinun tarvitse mitään ninjailla. Otat vain jonkin harjan tai sienen ja saippuaa ja kylmää vettä ja jynssäät tahran pois, tuoreena vielä lähteekin hyvin. Kysy työpaikan siivoojalta välineitä. Kerrankos tuollaista sattuu. Onko sinulla vaihtovaatteita?

Ei ole vaihtovaatteita mutta onnekseni minulla on pitkän mallinen paita päällä joka peittää persauksen. Tuoli mua ahdistaa eniten.

Vierailija

Voi herranjumala, jos ne työkaverit on naisia niin pitäisi ymmärtää asia. Sanot suoraan mitä tapahtui. Jos ne on miehiä niin kerrot silti ja miehet liukenee alta aikayksikön paikalta ja pääset siivoilemaan. Vessasta haet nyt paperia ja imeytät sitä verta siihen. Laita vielä muovipussi väliin ja istut siihen, sitten kohta kylmällä vedellä hinkkailet sitä pois.

Vierailija

Käyt tauolla ja tulet takaisin muina miehinä ja tokaiset kaikkien kuullen niin kuin siinä sadussa että "kuka on istunut tuolissani!?" Väliin kannattaa laittaa joku voimasana ja syyttää jotain miestä, ettei vaan kuukautisvereksi luulla. Pillittämään ei saa alkaa, ettei vaan paljastu että sulla on naisten juhlaviikot päällä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat