Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia se sinussa herättää, jos näet ihmisen kävelevän mt-toimistoon?

Vierailija
23.11.2015 |

Otsikossa kysymys. Täällä, missä asun, mt-toimisto sijaitsee aika vilkkaalla paikalla. Vieressä on 2 parturi-kampaamoa, pizzeria, autokoulu, kirppis ja joku muu liike + ylhäällä on muutamia asuntoja. 

Itse käyn mt-toimistossa ja mua hävettää ja ahdistaa aivan älyttömästi mennä sinne. Minulla on traumaperäinen stressihäiriö,  jonka vuoksi käyn hoidossa.

Mitä ajattelet ihmisistä, joiden näet menevän tuollaiseen paikkaan? Pidätkö hulluna?Psykopaatin alkuja kaikki tms? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen saatoinkin ajatella, että siellä käyminen olisi jotenkin noloa. En enää. Mt-toimistossa käy ihan kaikenlaisia ihmisiä ja mitä erilaisimmista syistä. Siellä odotushuoneessa saattaa törmätä ihmiseen, jonka ei ikinä olisi siellä kuvitellut käyvän. Ja syy voi olla mikä vain: vakava masennus, keskenmenon aiheuttama kriisi, työuupumus, unettomuus, ahdistus... Kenestäkään ei voi tietää ja hyvä niin.

Totuus kuitenkin on se, että meillä kaikilla on omat ongelmamme. Sellaisillakin, joiden elämät vaikuttavat täydellisiltä Facebookissa. Sellaisilla, jotka nauravat hersyvästi ja hymyilevät aina. En siis usko, että nykypäivänä juuri kukaan ajattelee sinun olevan hullu sen takia, että olet mt-toimiston asiakas. Sinä olet fiksu, kun haet apua ongelmaasi.

2/12 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että on joko töissä siellä, tai sitten masentunut ja menee terapiaan tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ihan vaan, että varmaan mt-ongelmia, mutta samalla että hyvä kun hoitaa sairauttaan.

Vierailija
4/12 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, ettei enää nykyään ole häpeä hoidattaa mieltään. Amerikassahan psykoterapiassa käyminen on ollut trendikästä jo kauan. Hyvä, että positiivinen suhtautuminen on rantautumassa Eurooppaan. Eli en todellakaan ajattele kuin että hyvä, että menevät ja hyvä, että on paikkoja minne mennä, kun tulee sellaisia solmukohtia elämässä, joita on hyvä availla.

Vierailija
5/12 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaaaaaa

Vierailija
6/12 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska en tiedä enkä tunnista, missä mt-toimistoja edes on.

Vierailija
7/12 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niin mitään. Mitä ajatuksia sinussa herä, että näet ihmisen kävelevän fysioterapeutille?

Vierailija
8/12 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku/jotkut nostelee näitä vanhoja mt-ketjuja ylös?

9/12 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, koska en tiedä enkä tunnista, missä mt-toimistoja edes on.

Minäkään en tiedä, missä toimistoja on. Kiinnostun, jos itse tarvitsen apuja.

Ap, lähes kaikilla meistä on riittävästi mietittävää omissa asioissamme. Emme kyylää, tai ihmettele muita, kadulla tai kaupassa - vrt. nämä "ostoskorikyttääjät". Ei niitäkään ole, joku harva nettitrolli korkeintaan maastoon jalkautuneena... 😎

Ymmärrän, että sinua asia mietityttää! Emme me ohikulkijat voi tietää, millä asialla olet. Mt-toimistoissa käy asiakkaita, heidän omaisiaan ja läheisiään, ja tietenkin työntekijöitä ym.

Toivon sinulle huoletonta kesää, ja hyvää toipumisen aikaa! 💖

Char

Vierailija
10/12 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättelen, että hän on todennäköisesti liberaali. MT-ongelmat ovat lähes yksinomaan liberaalien ongelma.

Vierailija
11/12 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yhtään mitään, omissa  asioissanikin on tietämistä.

Vierailija
12/12 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen, joka sinne menne, hakee apua ja on ymmärtänyt tarvitsevansa sitä. Hatunnosto heille.

Avuntarve voi kyllä vaihdella hyvinkin pienestä todella isoon. Ennemmin olen erittäin huolissani siutä, että on hyvin paljon sellaisia, joiden todella tarvitsisi hakea apua, mutta eivät sitä itse ymmärrä tai vain eivät jaksa.

Akuuteissakin tilanteissa hoitoa on todella vaikea saada, jopa niiden jotka itse sitä toivovat, saati niiden, jotka eivät ymmärrä tarvitsevansa hoitoa ja omaiset ovat todella hädissään. Resursseja puuttuu valtavasti ja ihmisten itsemääräämisoikeus menee usein jopa oman edun edelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi