Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatuksia se sinussa herättää, jos näet ihmisen kävelevän mt-toimistoon?

Vierailija

Otsikossa kysymys. Täällä, missä asun, mt-toimisto sijaitsee aika vilkkaalla paikalla. Vieressä on 2 parturi-kampaamoa, pizzeria, autokoulu, kirppis ja joku muu liike + ylhäällä on muutamia asuntoja. 

Itse käyn mt-toimistossa ja mua hävettää ja ahdistaa aivan älyttömästi mennä sinne. Minulla on traumaperäinen stressihäiriö,  jonka vuoksi käyn hoidossa.

Mitä ajattelet ihmisistä, joiden näet menevän tuollaiseen paikkaan? Pidätkö hulluna?Psykopaatin alkuja kaikki tms? 

Kommentit (4)

Juulis
Seuraa 
Liittynyt24.11.2015

Ennen saatoinkin ajatella, että siellä käyminen olisi jotenkin noloa. En enää. Mt-toimistossa käy ihan kaikenlaisia ihmisiä ja mitä erilaisimmista syistä. Siellä odotushuoneessa saattaa törmätä ihmiseen, jonka ei ikinä olisi siellä kuvitellut käyvän. Ja syy voi olla mikä vain: vakava masennus, keskenmenon aiheuttama kriisi, työuupumus, unettomuus, ahdistus... Kenestäkään ei voi tietää ja hyvä niin.

Totuus kuitenkin on se, että meillä kaikilla on omat ongelmamme. Sellaisillakin, joiden elämät vaikuttavat täydellisiltä Facebookissa. Sellaisilla, jotka nauravat hersyvästi ja hymyilevät aina. En siis usko, että nykypäivänä juuri kukaan ajattelee sinun olevan hullu sen takia, että olet mt-toimiston asiakas. Sinä olet fiksu, kun haet apua ongelmaasi.

Vierailija

Ihan hyvä, ettei enää nykyään ole häpeä hoidattaa mieltään. Amerikassahan psykoterapiassa käyminen on ollut trendikästä jo kauan. Hyvä, että positiivinen suhtautuminen on rantautumassa Eurooppaan. Eli en todellakaan ajattele kuin että hyvä, että menevät ja hyvä, että on paikkoja minne mennä, kun tulee sellaisia solmukohtia elämässä, joita on hyvä availla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat