Minä ryhdyin vegaaniksi :) Minkä verran voin syödä lihaa?
Eli tässä olisi tämän viikon ruokalistani:
MA: liha-makaronilaatikko, salaattia, suklaavanukasta jälkkäriksi
TI: lihapullat, perunamuusi, ruskea kastike, salaatti
KE: hernekeitto kinkkupaloilla
TO: kasvissosekeitto, leipää
PE: lihamureketta + jotain, en tiedä vielä mitä
LA: auki
SU: auki
Eli pahoittelut kun ilmaisin itseni väärin, oikeammin sanottuna LÄHES koko tämän viikon ruokalista oli tuossa :)
Kommentit (17)
Parempi provo ensi kerralla. Nämä mukahauskat paskaprovot ei huvita kuin niiden laatijoita.
0/5
Aika vähällä pärjäät, kun yksi ateria päivässä, eikä mitään muuta (tosin maanantaina jälkiruokaa).
Olen vegaani, mutta ehkä pari kolme kertaa kuussa syön jotain lihapitoista. Jos vegaaniksi haluat, vähennä että otat vaikka vaan paristi kuussa
Näitten huonojen provojen antihan on kekseliäät kommentit. :)
Riippuu eniten lihan lajista, nadan, kanan ja sianliha ovat esimerkiksi kiellettyjä. Sallittua on syödä jauheen lihaa ja pekonia, koska näitä eläimiä ei elä missään.
Jos oikein tarkka fennovegaani tahtoo olla niin ainakin lehtipihvi on sallittua.
Mulle kertoivat että 2,7 kg saa vegaani laillisesti syödä lihaa viikossa.
Käyttäjä210 kirjoitti:
Riippuu eniten lihan lajista, nadan, kanan ja sianliha ovat esimerkiksi kiellettyjä. Sallittua on syödä jauheen lihaa ja pekonia, koska näitä eläimiä ei elä missään.
Jos oikein tarkka fennovegaani tahtoo olla niin ainakin lehtipihvi on sallittua.
Ööh, älä kuseta. Mä olen nähnyt Jauheen.
Pimeässä kun syöt niin ok. Niinhän ne jehovantodistajatkin hyväksyvät itselle annetut verensiirrot, kun ne tehdään salassa yöllä pimeässä eikä niitä merkitä mihinkään sairaskertomukseen.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä210 kirjoitti:
Oliko se jauhe valkoisina viivoina peilin päällä ja vedit sitä nenääsi kuten herneitä.
Käyttäjä210 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä210 kirjoitti:
Oliko se jauhe valkoisina viivoina peilin päällä ja vedit sitä nenääsi kuten herneitä.
Se oli tarkoitettu vitsiksi mutta... voinhan mä vedelläkin!
Käyttäjä292 kirjoitti:
Käyttäjä210 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä210 kirjoitti:
Se oli tarkoitettu vitsiksi mutta... voinhan mä vedelläkin!
Ei minäkään tuota pahalla tarkoittanut, ei pidä pahastua, ei vain tullut mieleen mitään muuta kuin jauhe ja herneet mitä vedetään nokkaan.
Kaikki missä on lihapitoisuus alle 100 % on kasvista.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähällä pärjäät, kun yksi ateria päivässä, eikä mitään muuta (tosin maanantaina jälkiruokaa).
Vaikka avausviesti oli provo Porvoosta. Niin onko edellä oleva provo myös?
" Aika vähällä pärjäät, kun yksi ateria päivässä, eikä mitään muuta "
Tottakai aikuinen ihminen pärjää yhdellä aterialla päivä!
Vegaanit saa syödä lihaa, mutta vain vasemmalla kädellä, muutoin tuomittavaa.