Minä ryhdyin vegaaniksi :) Minkä verran voin syödä lihaa?

Vierailija

Eli tässä olisi tämän viikon ruokalistani:
MA: liha-makaronilaatikko, salaattia, suklaavanukasta jälkkäriksi
TI: lihapullat, perunamuusi, ruskea kastike, salaatti
KE: hernekeitto kinkkupaloilla
TO: kasvissosekeitto, leipää
PE: lihamureketta + jotain, en tiedä vielä mitä
LA: auki
SU: auki

Eli pahoittelut kun ilmaisin itseni väärin, oikeammin sanottuna LÄHES koko tämän viikon ruokalista oli tuossa :)

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Olen vegaani, mutta ehkä pari kolme kertaa kuussa syön jotain lihapitoista. Jos vegaaniksi haluat, vähennä että otat vaikka vaan paristi kuussa

Käyttäjä210
Seuraa 
Liittynyt9.11.2015

Riippuu eniten lihan lajista, nadan, kanan ja sianliha ovat esimerkiksi kiellettyjä. Sallittua on syödä jauheen lihaa ja pekonia, koska näitä eläimiä ei elä missään.
Jos oikein tarkka fennovegaani tahtoo olla niin ainakin lehtipihvi on sallittua.

Vierailija

Käyttäjä210 kirjoitti:
Riippuu eniten lihan lajista, nadan, kanan ja sianliha ovat esimerkiksi kiellettyjä. Sallittua on syödä jauheen lihaa ja pekonia, koska näitä eläimiä ei elä missään.
Jos oikein tarkka fennovegaani tahtoo olla niin ainakin lehtipihvi on sallittua.

Ööh, älä kuseta. Mä olen nähnyt Jauheen. 

Vierailija

Pimeässä kun syöt niin ok. Niinhän ne jehovantodistajatkin hyväksyvät itselle annetut verensiirrot, kun ne tehdään salassa yöllä pimeässä eikä niitä merkitä mihinkään sairaskertomukseen.

Käyttäjä210
Seuraa 
Liittynyt9.11.2015

Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä210 kirjoitti:

Oliko se jauhe valkoisina viivoina peilin päällä ja vedit sitä nenääsi kuten herneitä.

Käyttäjä292
Seuraa 
Liittynyt18.11.2015

Käyttäjä210 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä210 kirjoitti:

Oliko se jauhe valkoisina viivoina peilin päällä ja vedit sitä nenääsi kuten herneitä.

Se oli tarkoitettu vitsiksi mutta... voinhan mä vedelläkin!

Käyttäjä210
Seuraa 
Liittynyt9.11.2015

Käyttäjä292 kirjoitti:
Käyttäjä210 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä210 kirjoitti:

Se oli tarkoitettu vitsiksi mutta... voinhan mä vedelläkin!

Ei minäkään tuota pahalla tarkoittanut, ei pidä pahastua, ei vain tullut mieleen mitään muuta kuin jauhe ja herneet mitä vedetään nokkaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat