Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavan miehen löytäminen pienirintaisena mahdollista?

Vierailija
23.11.2015 |

Onko?

Olen jo ehtinyt aikuisikään seurustelematta koskaan. Kokemukseni vastakkaisesta sukupuolesta rajoittuvat siihen, että yläasteella pari kertaa pussailin yhtä poikaa. Olen kiinnostunut eräästä miehestä, mutta itsetuntoni ei ole maailman paras kokemattomuudesta ja A-kupin pienistä rinnoistani johtuen. Olen myös huomattavasti keskimääräistä lyhyempi.

Typerää tietenkin kysellä keskustelupalstalla, mutta minkä verran löytyy miehiä, jotka voivat kiihottua kaltaisistani naisista?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku psykopaatti narsisti saattaa löytyä.

Vierailija
2/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntosi on rikki. Ala harrastaa liikuntaa ja jotain jossa saat vähän egoa lisää. Odota rauhassa, anna tissien perässä juoksevien juosta ohi, ja nappaa se fiksu jolle ihminen on tärkeämpi kuin isot tissit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vikaa pienissä rinnoissa on?

Vierailija
4/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainoa mikä sinussa todennäköisesti on turn off, on huono itsetunto. Joten korjaa se niin eiköhän joku mukava mies löydy.

Vierailija
5/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rinnat ole tärkein asia naisessa ja ei koskemattomuudesta ole mitään haittaa.

Sinkkumies

Vierailija
6/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä muodoilla ole loppupelissä mitään merkitystä. Avoin ja iloinen mieli on pääasia.

Yritähän päästä liki. jos muu ei auta, niin vaikka kamppaa se.

Tsemppiä.

Vierailija
7/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pienet rinnat ovat ehdottomasti plussaa.

t. 30-vuotias humanistihipsteri

Vierailija
8/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku psykopaatti narsisti saattaa löytyä.

Jipii, eli toivoa ei ole menetetty!

Narsisti-psykopaattimieheni voisi myös kerskailla kaikille tuttavilleen kohtuullisen hyvällä koulutuksellani.

Vierailija
9/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää, eivät ne tissit (tai niiden puute) se ongelma ole :D

Vierailija
10/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää löysin, joten on mahdollista :) Ja eiköhän noita hyviä ihania miehiä lisääkin oo.

Vierailija
11/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan löydät mukavan miehen helpommin kuin isorintainen, se mies ei ainakaan ole kanssasi hinkkien takia eikä ole niin teinipojan tasolla enää.

Terveisin tissittömään ja perseettömään ihastunut kerrassaan mukava Naispelko22

Vierailija
12/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos juuri tuota kysyt, niin satun tykkäämään kyllä a-kupin tisseistä, mutta b:tkin menettelee!

Vierailija
13/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa, osa miehistä tykkää pienemmistä ja osa isommista tisseistä - ihan niinku mä vaikka tykkään pitkätukkasista miehistä, toiset taas kaljuista. Älä turhaan tommosella päätäs vaivaa.

Vierailija
14/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin mun superseksikkään miehen just sillon ku oli akne pahimmillaan ja mul on tosi pienet tissit! Se varmaan aatteli et eipähän muut miehet kajoo muhun :D

Vierailija
15/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainoa mikä sinussa todennäköisesti on turn off, on huono itsetunto. Joten korjaa se niin eiköhän joku mukava mies löydy.

Kiitos näistä tämän tyylisistä kommenteista!

Urheiluharrastuksen lisäksi muita vinkkejä itsetunnon kasvattamiseen? :)

Vierailija
16/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaisuus ei olisi minulle ongelma.

Vierailija
17/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kuin pokeria. Jotkut saavat pelin alussa heti paremmat kortit - jotkut sitten niitä muita. Mutta pieniarvoisillakin korteilla pärjää jos on uskallusta ja pelisilmää.

Älä keskity "puutteisiisi" vaan siihen mikä sinussa on hyvää. Omassa elämässäni naisen huumorintaju ja älykkyys menee kaiken fyysisen edelle. Ehkä ne pienet rinnat eivät ole seksuaalisesti yhtä kivat kuin isommat, mutta kyllä nekin asiansa ajaa. Ei se nyt miestenkään elämä yksinomaan niiden tissien ympärillä pyöri - vaikka täällä toisin väitettäisiinkin.

Vierailija
18/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itsetuntia muka voi korjata? (En ole ap)

Vierailija
19/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa ainakin, avokki kanssa lyhyt siro, mutta naisen muotoinen

Ja pienet tissit sopii ihan hyvin, kiinteät kivan näköiset vaikka on lapsenkin vääntänyt.

T.m

Vierailija
20/44 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pyllymies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi