Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mukavan miehen löytäminen pienirintaisena mahdollista?

Vierailija

Onko?

Olen jo ehtinyt aikuisikään seurustelematta koskaan. Kokemukseni vastakkaisesta sukupuolesta rajoittuvat siihen, että yläasteella pari kertaa pussailin yhtä poikaa. Olen kiinnostunut eräästä miehestä, mutta itsetuntoni ei ole maailman paras kokemattomuudesta ja A-kupin pienistä rinnoistani johtuen. Olen myös huomattavasti keskimääräistä lyhyempi.

Typerää tietenkin kysellä keskustelupalstalla, mutta minkä verran löytyy miehiä, jotka voivat kiihottua kaltaisistani naisista?

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Itsetuntosi on rikki. Ala harrastaa liikuntaa ja jotain jossa saat vähän egoa lisää. Odota rauhassa, anna tissien perässä juoksevien juosta ohi, ja nappaa se fiksu jolle ihminen on tärkeämpi kuin isot tissit.

Vierailija

No ainoa mikä sinussa todennäköisesti on turn off, on huono itsetunto. Joten korjaa se niin eiköhän joku mukava mies löydy.

Vierailija

Ei niillä muodoilla ole loppupelissä mitään merkitystä. Avoin ja iloinen mieli on pääasia.

Yritähän päästä liki. jos muu ei auta, niin vaikka kamppaa se.

Tsemppiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku psykopaatti narsisti saattaa löytyä.

Jipii, eli toivoa ei ole menetetty!

Narsisti-psykopaattimieheni voisi myös kerskailla kaikille tuttavilleen kohtuullisen hyvällä koulutuksellani.

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

No varmaan löydät mukavan miehen helpommin kuin isorintainen, se mies ei ainakaan ole kanssasi hinkkien takia eikä ole niin teinipojan tasolla enää.

Terveisin tissittömään ja perseettömään ihastunut kerrassaan mukava Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Mitä hittoa, osa miehistä tykkää pienemmistä ja osa isommista tisseistä - ihan niinku mä vaikka tykkään pitkätukkasista miehistä, toiset taas kaljuista. Älä turhaan tommosella päätäs vaivaa.

Vierailija

Löysin mun superseksikkään miehen just sillon ku oli akne pahimmillaan ja mul on tosi pienet tissit! Se varmaan aatteli et eipähän muut miehet kajoo muhun :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ainoa mikä sinussa todennäköisesti on turn off, on huono itsetunto. Joten korjaa se niin eiköhän joku mukava mies löydy.

Kiitos näistä tämän tyylisistä kommenteista!

Urheiluharrastuksen lisäksi muita vinkkejä itsetunnon kasvattamiseen? :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat