Miten "eroon" päärynävartalosta? (Kuva)
En ole edes varma, että onko se päärynä. Aika laatikkomainen tosta keskeltä. Laihduttanut about 20kg, ei hajuakaan painosta (en omista vaakaa eikä tällä hetkellä ole varaa ostaa). Pituutta 168cm.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Kenellä ei ole varaa ostaa vaakaa??
Maksaa ehkä kakskymppiä..
Mutta kropasta siis.
Ihan tavallinen vartalo. Aloittaja lienee joko varustetu huonolla itsetunnolla tai sitten on näitä perusteinejä. "Olen lihava nyyh huomioikaa minua (vaikka oikeasti luulen olevani tooosi hyvännäköinen ja tällä aloituksella haluan vain kehuja))
No mulla ei ole rehellisesti tällä hetkellä. Opintotuki riittää just ja just elämiseen, joten ylimääräistä ei jää lähes yhtään. Töitä kuitenkin haen kovasti, toivottavasti löytyy niin sitten on varaa ostaa se vaaka! Ap
Vierailija kirjoitti:
Rasvasta ei pääse eroon kuin laihduttamalla. Jos olisin sinä, tiristäisin vielä 5-10 kg läskiä pois ja rakentaisin lihasta lisää.
Itse olisin sanonut 10-15 kg mutta lihaksia ei kaivata enempää. Tosin epäilen että kommentoija numerolla 20 oli oikeassa, perustavisvartalohan tuo on ja ap taitaa vaan kerjätä kohteliaisuuksia (niitähän monesti tulee tällaiseen kun naiset kehtaavat tsempata itseään vähän lösähtäneempia). Ettei muut naiset vaan saisi kimmoketta näyttää paremmalta ja olla siten "uhka" muille naisille :D
Et ole päärynävartaloinen. Laihduta vielä 10 kg, ja tule sitten kyselemään uudestaan.
Ei vartalonmuotoa voi nähdä, jos ei näe koko vartaloa. Ton perusteella olet joko x tai päärynä, mutta pitäisi nähdä yläkroppakin jotta näkisi kumpi. Sinuna aloittaisin jonkin liikuntaharrastuksen, ja jos olet oikeasti päärynä, painottaisin sitä yläkroppaan lihaksia hankkivaksi. Toki alaosakin vaatii treeniä, esim. pepun ja reisien yhtymäkohdasta näkee ettei niissä juuri lihaksia taida olla (muuten yhtymäkohta erottuisi selkeämpänä).
Painoa sulla varmaan on pituudesta riippuen noin 70-80 kiloa, ehkä vähän alle jos olet oikein (<160cm) lyhyt.
Jos sinulla olisi päärynävartalo, niin takapuolesi ja reitesi olisivat paljon paksummat. Olet sopusuhtainen nuori nainen, jolla on naisellinen vartalo ja jopa uuma, joka puuttuu monilta nuorilta naisilta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei vartalonmuotoa voi nähdä, jos ei näe koko vartaloa. Ton perusteella olet joko x tai päärynä, mutta pitäisi nähdä yläkroppakin jotta näkisi kumpi. Sinuna aloittaisin jonkin liikuntaharrastuksen, ja jos olet oikeasti päärynä, painottaisin sitä yläkroppaan lihaksia hankkivaksi. Toki alaosakin vaatii treeniä, esim. pepun ja reisien yhtymäkohdasta näkee ettei niissä juuri lihaksia taida olla (muuten yhtymäkohta erottuisi selkeämpänä).
Painoa sulla varmaan on pituudesta riippuen noin 70-80 kiloa, ehkä vähän alle jos olet oikein (<160cm) lyhyt.
mulla aika samanlainen kroppa kun ap:lla enkä todellakaan paina niin paljoa kun 70-80kg. Olen 159cm ja painan 60kg.
Hyvä runko ja varmaan kiva pillu.
Persjalka. Sulla alkaa lantioluut liian ylhäältä joten sinänsä näyttää leveältä keskivartalosta.
Kaunis kroppa sulla. En lähtis kyllä poistamaan lantiolta ja ahterista sulta mitään.
No minäkin sanoisin äkkiseltään, että en ole punninnut itseäni moneen vuoteen kun ei ole vaakaa, ikään kuin ei olisi varaa ostaa sitä vaakaa. Oikeasti en pidä painolukemaani niin tärkeänä tietona, että en ennemmin käyttäisi rahojani moneen muuhun juttuun ennemmin kuin siihen vaakaan.