Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaveri makasi oman siskonsa poikaystävän kanssa? kerronko? ja miten?

Vierailija
23.11.2015 |

kaveri ennenkin tehnyt saman, mutta vain yhteisen kaverimme poikaystävän kanssa jäi kiinni. 

j+oKaverini on 22 ja siskonsa vanhempi ja sisko on seurustellut saman miehen kanssa 7 vuotta jo. Nyt kaveri kertoi mitä tapahtui kännissä. Olivat suudelleet ja käsipeliä. 
Tästä on yli kk vieläkään siskonsa ei tiedä... 
Miten kerron ja kerronko kun en tunne kaverin siskoa hyvin? 

Ja kyllä vaikka kyseessä onkin minun kaveri musta noi sen teot on niin väärin, että haluan kertoa jotenkin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jotenki anonyymisti ni ei mee välit kaveriin. Hyi inhottavaa et tommosta tapahtuu, pahaa tekee sen tytön puolesta... ;( onko ne siskokset läheisiä?

Vierailija
2/20 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro. Ei ole sinun asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä vaikka kyseessä onkin minun kaveri musta noi sen teot on niin väärin, että haluan kertoa jotenkin.

Jos haluat kertoa tuntuisi kummalliselta ettet tiedä miten haluaisit asian kertoa.

Vierailija
4/20 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro jotenki anonyymisti ni ei mee välit kaveriin. Hyi inhottavaa et tommosta tapahtuu, pahaa tekee sen tytön puolesta... ;( onko ne siskokset läheisiä?

Pitäisikö anonyymi ilmoitus uskoa?

Vierailija
5/20 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsit se kaveri ilmeisesti olikin nainen? Mä koko ajan otsikosta ajattelin että kaveri on miespuolinen. vähän tosin ihmettelin tota suhdetta, mut hei, onhan niitä kaikenlaisia.

Vierailija
6/20 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, mutta kerro tarkka aika ja muut tiedot. Hetken pelästyin, koska sovin kuvaan, mutta sen verran epätodennäköistä etten usko :D ja kyllä haluaisin tietää, ja ihan mielellään omalla nimelläsi ja kerrot niin tarkkaan kuin voit. Mieluiten soitto puhelimella ja en kertoisi sinun paljastaneen.

Vierailija
7/20 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat läheisiä ja kaveri katsoo siskoaan ylöspäin ja aina vain siskon mielipide on se oikea jne. Kaveri kertoi siskon ihmetelleen miksi heiltä oli lakanat vaihdettu ja epäillyt. 

Tahtoisin vain mielipiteitä ja ideoita miten kertoa ja kannattaako se?

Toisaalta asiasta on jo se kk mennyt, että en tiedä tulenko koskaan paljastamaan asiaa kun en tähäänkään mennessä ole. T ap

Vierailija
8/20 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 sovitko siis kaverini vai siskon osaan? vai poikaystävän? :D

Vierailija
9/20 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hitto en mä kyllä uskalla kertoa. Säikähdin jo tota kutosta :D t ap

Vierailija
10/20 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo annat nyt vaan olla

Vierailija
11/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu ulkopuolisille, älä kerro.

Vierailija
12/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro pois, tulee selvyys asiaan, eikä sitten myöhemmin tule vastaan.

Vierailija
13/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot suoraan, niin tulet saamaan lokaa niskaan aika varmasti, kaverilta ja huonolla tuurilla muiltakin osapuolilta. Itse kertoisin anonyyminä, jos kertoisin, ja jättäisin kaverin siskon päätettäväksi uskooko vai ei. Jos ei usko niin sitten ei usko.

Vierailija
14/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro anonyymisti sähköpostilla tai kirjeellä tms. Kerro niin tarkkaan kuin tiedät, jotta hän voi itse ynnäillä tapahtumien todennäköisyyttä. Sisko tehköön tiedolla mitä haluaa, jos ei usko, ei usko.

Vierailija
15/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerrot suoraan, niin tulet saamaan lokaa niskaan aika varmasti, kaverilta ja huonolla tuurilla muiltakin osapuolilta. Itse kertoisin anonyyminä, jos kertoisin, ja jättäisin kaverin siskon päätettäväksi uskooko vai ei. Jos ei usko niin sitten ei usko.

Kirjoitimmepa samankaltaisen viestin samaan aikaan. :D

-14

Vierailija
16/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kerrot!minulle kävi pitkälti samalla tavalla.siskoni kävi hoitelemassa miestäni.onneksi säin tietää.en halua elää noin kieltojen ihmisten kanssa.nyt minulla on uusi mies hyviä luotettavia ystäviä (jopa tämä asiain paljastanut)ja olen onnellinen.ex miestä tai siskoa en ole nähnyt pitkään aikaan.onneksi.

Vierailija
17/20 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne. Tuttu, joka joutui petetyksi ja sai suurin piirtein viimeisenä tietää asiasta sanoi minulle, että tunsi itsensä aivan helvetin yksinäiseksi, kun kaverit ei kertoneet. En tiedä, olisinko itsekään kertonut, asuin toisessa kaupungissa ja olin käymässä, kun hän kertoi tämän. Toisaalta eihän näitä välttämättä uskota ja voi olla vaikea puuttua, vaikka teko tuntuisi väärältä.

Vierailija
18/20 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin tekisin.

Vierailija
19/20 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siis käsipeli sellaista että sormet ollet pillussa? 

Vierailija
20/20 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä. Jos kuulisin itse asiasta viimeisenä, niin lähtisi vaihtoon kaikki kaverit/tutut jotka ovat asiasta tienneet ja jättäneet kertomatta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi