kaveri makasi oman siskonsa poikaystävän kanssa? kerronko? ja miten?

Vierailija

kaveri ennenkin tehnyt saman, mutta vain yhteisen kaverimme poikaystävän kanssa jäi kiinni. 

j+oKaverini on 22 ja siskonsa vanhempi ja sisko on seurustellut saman miehen kanssa 7 vuotta jo. Nyt kaveri kertoi mitä tapahtui kännissä. Olivat suudelleet ja käsipeliä. 
Tästä on yli kk vieläkään siskonsa ei tiedä... 
Miten kerron ja kerronko kun en tunne kaverin siskoa hyvin? 

Ja kyllä vaikka kyseessä onkin minun kaveri musta noi sen teot on niin väärin, että haluan kertoa jotenkin.

Kommentit (10)

Vierailija

Kerro jotenki anonyymisti ni ei mee välit kaveriin. Hyi inhottavaa et tommosta tapahtuu, pahaa tekee sen tytön puolesta... ;( onko ne siskokset läheisiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä vaikka kyseessä onkin minun kaveri musta noi sen teot on niin väärin, että haluan kertoa jotenkin.

Jos haluat kertoa tuntuisi kummalliselta ettet tiedä miten haluaisit asian kertoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerro jotenki anonyymisti ni ei mee välit kaveriin. Hyi inhottavaa et tommosta tapahtuu, pahaa tekee sen tytön puolesta... ;( onko ne siskokset läheisiä?

Pitäisikö anonyymi ilmoitus uskoa?

Vierailija

Ei vitsit se kaveri ilmeisesti olikin nainen? Mä koko ajan otsikosta ajattelin että kaveri on miespuolinen. vähän tosin ihmettelin tota suhdetta, mut hei, onhan niitä kaikenlaisia.

Vierailija

Kertoisin, mutta kerro tarkka aika ja muut tiedot. Hetken pelästyin, koska sovin kuvaan, mutta sen verran epätodennäköistä etten usko :D ja kyllä haluaisin tietää, ja ihan mielellään omalla nimelläsi ja kerrot niin tarkkaan kuin voit. Mieluiten soitto puhelimella ja en kertoisi sinun paljastaneen.

Vierailija

ovat läheisiä ja kaveri katsoo siskoaan ylöspäin ja aina vain siskon mielipide on se oikea jne. Kaveri kertoi siskon ihmetelleen miksi heiltä oli lakanat vaihdettu ja epäillyt. 

Tahtoisin vain mielipiteitä ja ideoita miten kertoa ja kannattaako se?

Toisaalta asiasta on jo se kk mennyt, että en tiedä tulenko koskaan paljastamaan asiaa kun en tähäänkään mennessä ole. T ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat