Apua! En uskalla hakea töitä!

Vierailija

Tämä on ihan typerää.
Olen ollut viimeks töissä vuoden 2013 helmikuussa, ja ensi syksynä viimeistään olisi hyvä olla taas työelämässä.
Syy työelämän taukoon on ylläripylläri lapset (syntyneet vuosina 2011 ja 2013).

Minulla on ollut jo pidemmän aikaa intoa palata työelämään, tienaamaan rahaa niin, että jää itsellekin jotain eikä vain kaikki mene perheen elättämiseen.
Tänään sitten selailin kunnolla avoimia työpaikkoja, joista osa vaikutti hyvinkin kiinnostavilta ja sellaisilta, joihin voisin ihan hyvin päästäkin.
Mutta sitten kun meinasin klikata hakulomaketta.. Iski paniikki! Yhtäkkiä tuntui, että enhän minä kuitenkaan osaa mitään enää. Tiedän että osaan, mutta alkoi pelottaa että entä jos en. Ja millaiseksi se arki muuttuu, kun lapsetkin pitää laittaa päiväkotiin. Tähän asti olleet koko ajan kotihoidossa.

Onko muilla vastaavia tuntemuksia? Pelottiko teitä siirtyä työelämään kotona olon jälkeen? Minua ahdistaa myös suunnattomasti ajatus siitä, että lapseni ovat vieraiden ihmisten hoidettavina, ja aika laitosmaiselta menolta nuo päiväkoditkin kuulostavat (liian vähän työntekijöitä verrattuna lasten määrään jne).
Perhepäivä koti sen melkein pitäisi olla, mutta sekin vähän epäilyttää.

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat