Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä Tori.fi myyjä. Miksi et vastaa kyselyihin?

Vierailija

Todella ärsyttävää. Olisin ostanut, mutta en viittii ostaa sikaa säkissä.

Kommentit (9)

Vierailija

Siksi että Tori heittää viestit roskapostiin, ja tätä en tiennyt ennenkuin vahingossa eksyin roskapostikansiota katsomaan. Onpahan mennyt monta kauppaa sivu suun tämän takia, mutta vika ei kyllä ole minun.

Vierailija

Siksi, että haluat maksaa ihan naurettavan vähän tavarasta joka on jo todella edullinen. En halua käyttää aikaani teidän persaukisten kanssa viestittelyyn, koska olen yksityishenkilö, en hyväntekeväisyyslaitos.

Vierailija

En vastaa epäkohteliaisiin viesteihin.

Jos myynnissä on koiranpentuja (olen kasvattaja, en pentutehtailija) ja ostaja laittaa vain viestin:

"haluaisin ostaa oikeen puolimmaisen narttu pennun osamaksulla"

enkä ole kirjoittanut mitään osamaksumahdollisuudesta, niin en todellakaan vastaa. En vastaa koskaan, jos ostaja ei kerro millaiselle henkilölle ja millaisiin olosuhteisiin olisi koiraa ottamassa. En myöskään vastaa viestiin, jossa jo valmiiksi määrittelemääni tavaran hintaa yritetään saada alaspäin. Jos hintana on esim. 25 € ja ostajaehdokkaan viestinä ainoastaan "15 €?" ilman mitään muuta tekstiä, niin todellakaan en vastaa.

Inhoan sitä kuinka harvalla on nykyisin käytöstapoja. Tosi harva aloittaa tai lopettaa viestinsä tervehdyksellä.

Vierailija

Mulla on lastenvaatepaketteja ja ulkovaatetta myynnissä 2e-7e, eli mielestäni todella edullisesti. Esittelyyn olen laittanut että eivät ole uusia, mutta puhtaita ja ehjiä. Sitten pitäs joka vaatteesta ottaa erikseen kuva edestä ja takaa ja postittaa ja mittailla hihojen mittoja tai kuljetella 40 kilometrin päähän ym.

Itse jos ostan 2 euron toppahaalarin, jota on kuvailtu "ei uusi, mutta siisti ja ehjä", niin en kauheesti kysele lisäkuvia tai muuta vaan teen samantien kaupat.

Vierailija

En jaksa hukata vapaa-aikaani ainakaan juuri aikaisemmissa vastauksissa esiteltyihin turhiin tiedusteluihin. Toisinaan olen saattanut jo vaikka myydäkin tuotteen, enkä ole  välittömästi ehtinyt ilmoitusta poistaa. En kuitenkaan tee elääkseni tavaroiden myymistä vaan kyseessä muutamia hassuja itselle käyttämättä jääneitä vaatteita/elektroniikkaa. 

Vierailija

Kannattaisi vastailla, sillä kuvaus "kaunis matto" ei kerro paskaakaan sen koosta, eikä "näppärä lipasto" myöskään.  Helmalakanaankin olisi hyvä laittaa se prkeleen koko, ettei sitä tarvitsisi erikseen viestillä kerjätä.

Vierailija

Mua ärsyttää, kun kaikissa Tori ilmoituksissa ei välttämättä oo laitettu tuotteen kannalta oikeasti tärkeitä asioita. On vaan tyyliin "Myydään ihan siisti matto", ei mittoja ja kuvakin saattaa olla epämääräinen, josta ei ota oikein selvää. Kyllä nyt mitat pitäisi ainakin laittaa.

Ja monissa asuntojen vuokraus ilmoituksissa, ei sitten millään voida jaksaa kirjoittaa että onko lemmikit sallittuja vai ei. Kiva alkaa soittelemaan/viestittelemään erikseen ja saada sitten kuulla, että eivät ole sallittuja.

Ja esim. loma-asuntojen vuokraus ilmoituksissa kaikki eivät laita edes HINTOJA !! Paljon maksa vaikkapa viikko tai vk loppu kyseisessä kohteessa... Voi vittu että voi olla tyhmiä ihmisiä.

Ja myös se, ettei  laiteta kuvan kuvaa asunnosta :D Eikä koske pelkästään vuokrattavia loma-asuntoja vaan muitakin asuntoja. Vois nyt edes yhden vitun kuvan lyödä siihen..

Vierailija

En vastaa koska olen jo kertonut kysymäsi asiat ilmoituksessa (ja varmuuden vuoksi laittanut vielä linkin tavaran valmistajan sivuille josta löytyy sivukaupalla lisätietoa).

Esimerkki elävästä elämästä. Kun sekä otsikossa että  myyntitekstissä lukee tavaran olevan aito merkkitavara ja ilmoituksessa on maksimimäärä kuvia (myös lähikuvia yksityiskohdista jotka kertovat kyseessä olevan aidon merkkitavaran), jätän sinun vastuullisei ymmärtää lukemasi ja näkemäsi. En myöskään ota sinulle lisäkuvia lähettäessäsi viestin "lisäkuvia?" kertomatta lainkaan, että mistä haluat lisäkuvia ilmotuksessa olevien kuvien lisäksi.

Vierailija

Olen huomannut myös sen, etteivät jotkut myyjät viitsi vastata edes hyvinkin asiallisiin kysymyksiin eikä jo myytyä tavaraa vaivauduta ottamaan pois myynnistä. Myös minä olen saanut hyvin ylimielisiä ja epäkohteliaita vastauksia kuten kysyessäni jääkaapin mittoja vsain vastaukseksi "normaalikokinen jääkaappi".

Ja sitten se annetaan- osasto. Ei se ole mitään antamista jos tilalle vaaditaan juhlamokkaa tai milloin mitäkin konvehteja vaan se on nimeltään vaihtokauppaa ja kuuluu näin myytävät- osastolle.  tyyliin hinta 5€ tai kahvipaketti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat