Naiset, olette niin vaatimattomia minuun verrattuna :D

Vierailija

Olen lahjakas, älykäs mies ja rehellisesti sanottuna en ole löytänyt vielä henkisiltä kyvyiltään vastinparia itselleni naissukupuolesta. Taitaa se gaussin jakauma olla tosiaan erilainen meillä miehillä kuin naisilla. Naisista 90% voidaan luokitella keskiverroiksi, miehistä ehkä 50%. Täällä oikeassa laidassa vaan tulee sitten se ongelma, että vastaavaa naista on mahdotonta löytää. No, onneksi ulkomailta löytää naisellisia naisia eikä tarvitse tyytyä suomipossuun.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ap heräsi juuri näppäimistö taikinaposkessa ja mielessään tuoreet unikuvat hongkongilaisesta yritysnerokaunottaresta, joka ei suostu elämään ilman ap:tä.

Vierailija

Tieitkö ap, että minut on jätetty liiallisen naisellisuuden takia. Mies oli sellainen maanläheinen ja olisi halunnut minun lopettavan kaiken itseni puunaamisen ja laittavan verkkarit päälle. Eli kaikki miehet ei edes halua naisellista naista ymmärrätkö?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tieitkö ap, että minut on jätetty liiallisen naisellisuuden takia. Mies oli sellainen maanläheinen ja olisi halunnut minun lopettavan kaiken itseni puunaamisen ja laittavan verkkarit päälle. Eli kaikki miehet ei edes halua naisellista naista ymmärrätkö?

No mut sähän kuulut sitte siihen 10 prosenttiin, jotka on muuta kuin keskivertoja hei!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itsensä puunaaminenhan sen naisellisuuden määrittelee...äärestä naisellinen on naisellinen verkkareissakin maanläheisyydessään. Ymmärrätkö?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä naisellisuudesta mitään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat