Mies, kerro, minkälainen nainen on hyvä sängyssä.

Vierailija

Ja nimenomaan seksin suhteen.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

MItä tuo äijä M50+  tällä jatkuvasti hengailee ja kirjoittelee mielipiteitään.

Ajattelis että miehillä olis muutakin tekemistä :=)  vai onko se nainen joka luulee olevansa mies :)?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
MItä tuo äijä M50+  tällä jatkuvasti hengailee ja kirjoittelee mielipiteitään.

Ajattelis että miehillä olis muutakin tekemistä :=)  vai onko se nainen joka luulee olevansa mies :)?

Eiköhän se ole lähinnä minun asiani jos täällä hengailen. Minulla on sattuneesta syystä aikaa, ja kokemusta tähän ikään. Jos kirjoitan jotakin niin ei pitäisi ajatella että kirjoittelen täyttä paskaa, vaan halu auttaa on vilpitön.Ajattelin ensin että en vastaa tyhmään kommenttiin, ja kommentin laittoi joku 16v kloppi ja kateellinen minun kokemuksistaniM50+.

M32

Kun nainen on hyvä sängyssä hän: Suutelee kiihkeästi,antaa hyväillä ja hyväilee itsekkin,tietää miestä koskiessaan mistä veitikka pitää,osaa ottaa kiihkeästi suihin,kostuu ja antaa nuolla siistittyä alapäätään,osaa olla antava ja nauttiva kun mies työntyy sisälle,osaa ratsastaa siten että ottaa miehestä itselleen nautintoa,pitää eri asennoista ja saa orgasmeja,antaa tulla sisään ja on tarvittaessa valmis toiseen kierrokseen... onnistuu itsevarmoilta ja estottomilta naisilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun nainen on hyvä sängyssä hän: Suutelee kiihkeästi,antaa hyväillä ja hyväilee itsekkin,tietää miestä koskiessaan mistä veitikka pitää,osaa ottaa kiihkeästi suihin,kostuu ja antaa nuolla siistittyä alapäätään,osaa olla antava ja nauttiva kun mies työntyy sisälle,osaa ratsastaa siten että ottaa miehestä itselleen nautintoa,pitää eri asennoista ja saa orgasmeja,antaa tulla sisään ja on tarvittaessa valmis toiseen kierrokseen... onnistuu itsevarmoilta ja estottomilta naisilta.

Olisin ilmeisesti muuten hyvä sängyssä, mutta en saa orgasmeja. Tykkää kyllä seksistä, mutta kaikesta harjoittelusta ja stressistä huolimatta en ole oppinut saamaan. Onnistuu yksin kylläkin. Minut on jopa jätetty tämän takia.

M28

Samanlainen topikki tehtiin tänne jo pari viikkoa sitten.

Hyvä nainen sängyssä on aloitteellinen, tykkää ottaa suihin ja tykkää ratsastaa. Siinä se.

M32

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olisin ilmeisesti muuten hyvä sängyssä, mutta en saa orgasmeja. Tykkää kyllä seksistä, mutta kaikesta harjoittelusta ja stressistä huolimatta en ole oppinut saamaan. Onnistuu yksin kylläkin. Minut on jopa jätetty tämän takia.

Heikkoitsetuntoisia miehiä... Ja huonoja rakastajia jos ei saa naista rentoutumaan...

Vierailija

Valitettavasti suomalainen nainen on hyvin sisäänpäinkääntynyt, tietämätön, aloitekyvytön ja estoinen. En ole enää ihan nuori eli juuri 46 vuotta tuli täyteen. Tänä aikana olen ollut 37 naisen kanssa. Naimisissa olin lähes 20 vuotta ja kuvittelin vain ex vaimoni olleen tuollainen. Nyt olen viettänyt kolme vuotta villiä sinkkumiehen elämää ja olenkin ottanut pilattua nuoruuttani takaisin. Ennen ex vaimoani olin ollut vain yhden toisen kanssa, nyt on listaan tullut 10-13 naista per vuosi. Täytyy ihmetellä kuinka suomalainen nainen voi olla tuollainen. Olen asunut viimeiset 11 kuukautta Portugalissa ja vain käynyt Suomessa. On aivan uskomaton ero suomalaisen ja portugalittaren välillä ja ei todellakaan suomalaisen naisen eduksi!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat