Voisitko olla onnellinen miehen kanssa, joka olisi sitä mieltä että...

Vierailija

Sinä et ole mitenkään erityisen hyvännäköinen?

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

En.

Ne 'ruma' -kommentit ennen miehen jättämistä olivat jo ihan liikaa lyhyenkin suhteen aikana. Peiliin kunnolla katsottuani olenkin ymmärtänyt etten tule olemaan yhdellekään miehelle tarpeeksi kaunis, joten olen jättäytynyt kokonaan ihmissuhteiden ulkopuolelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisin. Mies ei ole oman egoni jatko, jonka avulla tuntisin itseni kauniiksi, jne.

Miten kestäisit sen, että mies ajattelisi aina seksinne aikana muita naisia? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin. Mies ei ole oman egoni jatko, jonka avulla tuntisin itseni kauniiksi, jne.

Mikä sitten on tae sille, ettei ajattelisi vaikka olisin hänestä maailman kauneinen nainen?!

Vierailija

Totta kai. Minä tiedän sen ihan hyvin, etten ole ollenkaan hyvän näköinen nainen, ja että jos joku mies muuta väittäisi, olisin sitä mieltä että valehtelee. Tiedän että kukaan ei minuun ihastu tai kanssani ole ulkonäköni takia. Joten ihan hyvä vaan että on rehellinen eikä puhu jotain paskaa että olisin hyvännäköinen, ihan kuin se olisi naisessa pääasia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ihmiset tuota harrasta vaikka olisi kuinka hyvännäköinen puoliso. Oma mieheni ainakin on komea minun silmääni, mutta silti välillä hankin vaihtelua seksin aikana fantasioimilla esim. julkkismiehistä. Ja toivon että mieheni ymmärtää piristää seksielämää samoin. Eihän siinä mitään pahaa ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ihmiset tuota harrasta vaikka olisi kuinka hyvännäköinen puoliso. Oma mieheni ainakin on komea minun silmääni, mutta silti välillä hankin vaihtelua seksin aikana fantasioimilla esim. julkkismiehistä. Ja toivon että mieheni ymmärtää piristää seksielämää samoin. Eihän siinä mitään pahaa ole.

Tuskin tavallisen näköinen / kaunis nainen voikaan käsittää miten nöyryyttävää naisena seksi on sellaisen miehen kanssa, joka ei pidä naista itsessään haluttavana tai kauniina.

Toki pidemmissä parisuhteissa on normaalia että ajatellaan muita, mutta jos kumppanin ulkonäkö ei viehätä juuri lainkaan alunperinkään (ei pidä hyvännäköisenä) ajatellaan alusta asti varmasti muita siellä sängyssä. Hiukan eri asia...

Vierailija

Voisin. Ei minun tarvitse olla erityisen hyvännäköinen. Riittää, että olen siedettävän näköinen.

Mitä seksin aikana muiden ajatteluun tulee niin sitten vain oltaisiin tasoissa.

Vierailija

Toki voisin ja olen ollutkin. Edellytyksenä on tietenkin se, ettei ulkonäkö ole naisessa ko. miehelle tärkeää. Sellaisen miehen kanssa en serustelisi, jonka mielestä olen ruma ja jolle se olisi ongelma.

Vierailija

Totta kai voisin! Ei sitä puolisoa pelkän ulkonäön perusteella valita, ja veikkaan, ettei kukaan nyt OIKEASTI kuvittele puolisoaan muita paljon kauniimmaksi/komeammaksi. Kyllä se silmä edelleen erottaa sen, onko kyse vaimosta vai jostakin kauniista filmitähtityypistä.

Seksikkyyskin on todella paljon muustakin kiinni kuin puolison missilookista. Itse asiassa esim. itse tunnen yhden naisen, joka on näin naisen arviolla katsottuna arkisen näköinen pullero, mutta kummasti veti miehiä puoleensa kuin hunaja mehiläisiä. Oman miehenikin mielestä oli todella vetävä nainen - ja kun kysyin syytä, selitti, että XX on kiinnostunut keskustelukumppanistaan ja katsoo häntä siten, että tuntuu "munaskuissa". Ja mieheni siis ei olisi hänen kanssaan minua pettänyt, mutta silti myönsi, että vetovoimaa on...

ERI ASIA on sitten, pitääkö puolison ulkonäköä kritisoida. Minusta toista huomioiva ja rakastava puoliso EI kritisoi toisen ulkonäköä. 

Sitä paitsi, kun toista rakastaa, hänen ulkonäköään ei edes arvioi. Elämänkumppani vain ON, ei häntä katsella koko ajan muihin vertaillen. Joten jos puolisolta alkaisi tulla kielteistä kommenttia, epäilisin, että rakkaus on alkanut haalistua. Ja yrittäisin selvittää syyn siihen.

Mutta sinänsä on aika selvää, ettei mies pidä minua mitenkään erityisen kauniina, viisikymppistä naista. Persoonallisena ja rakkaana kylläkin.

Ja se riittää!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat