Baarisäätö + puhelinsoitto = kertakaikkiaan vaan mahdoton yhtälö??

Vierailija

Siis mikä siinä on, että yleensä miehet baarista ei vaan soita perään? Joku tähtiin kirjoitettu elämän karu sääntö? :D

Tapasin viime viikonloppuna baarissa fiksun, kunnollisen (!), mukavan, söpön nuoren miehen. Tämän kanssa juteltiin, tanssittiin, halailtiin, pussailtiinkin paljon, hän saattoi kotiin ja olisi yösijaakin toki tarjonnut.
Sai mun puhelinnumeron ja ennen teiden eroamista sanoi "saattavansa soittaa joku päivä jos ei haittaa".

Nyt on siis jo monta päivää vierähtänyt, milloin on jo aika luovuttaa sen suhteen ettei tää soitakaan? Miten monen päivän jälkeen ite ootte saanu yhteydenoton jos niin on käynyt?
Itse asiassa mullakin ois sen numero, mut en kyllä aio ottaa yhteyttä kun hän sen tavallaan lupasi ja mä siihen myönnyin, jotenkin tulis tyhmä olo itelle "tyrkyttää"..

Ja mainittakoon vielä lopuksi, että ei missään kännissä oltu kumpikaan niin ei voi muistinmenetyksen tai ylipäätään kännisekoilun piikkiin pistää.

Kommentit (11)

Vierailija

Minusta harvassa ovat miehet, jotka soittavat tänä päivänä. Whatsappi laulaa, soittaminen tulee kuvioihin enemmän vasta jutun vakavoituessa ja/tai oman kokemuksen mukaan jos mies on +30-vuotias.

Vierailija

Laita sinä viestiä jos toisesta ei kuulu. Pistä ihan viaton ehdotus vaikka kahvilassa käynnille tms. Tommoset jenkkisarjoista opitut ihme parisuhdeleikit ja odotusajat että uskaltaa ottaa yhteyttä on naurettavia. Jos iski kiinnostus tähän mieheen niin mitäpä sitä tarvitsee peitellä ja häpeillä vaikka baarissa olettekin tavanneet :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laita sinä viestiä jos toisesta ei kuulu. Pistä ihan viaton ehdotus vaikka kahvilassa käynnille tms. Tommoset jenkkisarjoista opitut ihme parisuhdeleikit ja odotusajat että uskaltaa ottaa yhteyttä on naurettavia. Jos iski kiinnostus tähän mieheen niin mitäpä sitä tarvitsee peitellä ja häpeillä vaikka baarissa olettekin tavanneet :)

Minusta on itsekunnioituksen puutetta ottaa itse yhteyttä, jos toinen on itse ensin luvannut ottavansa yhteyttä ja nyt ns. pettänyt sanomisensa.

Vierailija

Kyllä ne viestittää/soittaa jo heti seuraavana päivänä jos aikovat ja ovat oikeasti kiinnostuneita. Eli turhaan pidät enää toivosta kiinni. :/

Vierailija

Mä selvennän vielä, juttu jäi silleen vaiheeseen, että mut saatettiin, mutta sitt ihan aidosti luikin kotiin  ja tilanne jäi tavallaan auki. Jälkikäteen ajatellen saatoin antaa ymmärtää, että tää oli tässä.

Yhteydenotolla tarkoitan siis soittoa, tekstaria, facea, s-postia... mä periaatteessa tiedän kaikki osoitteet. Niistäkin juteltiin illan aikana ohimennen.

Oon miettinyt eniten sitä, että

a) kannattaako ottaa yhteyttä, kestänkö mahdolliset pakit

b) mitä mä kirjoitan?! Nasevaa, rentoa, asiaa..?

c) ehdotanko tapaamista heti vai tekstailenko niitä näitä ja palataan asiaan myöhemmin?

d) kannattaako odotella päivän-viikon-pari viikkoa?

Alkuper.

Vierailija

Kuule ap. Kyllä ne miehet ottaa yhteyttä ja etsii naisen käsiinsä vaikka helvetin rotkosta jos kiinnostusta tarpeeksi riittää. 

Vaikka nainen ei antaisi olettaa, että juttu jatkuu niin osa miehistä ei luovuta. t. perääni on mm. juostu jälkeen kun en muistanut antaa nroani miehelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä selvennän vielä, juttu jäi silleen vaiheeseen, että mut saatettiin, mutta sitt ihan aidosti luikin kotiin  ja tilanne jäi tavallaan auki. Jälkikäteen ajatellen saatoin antaa ymmärtää, että tää oli tässä.

Yhteydenotolla tarkoitan siis soittoa, tekstaria, facea, s-postia... mä periaatteessa tiedän kaikki osoitteet. Niistäkin juteltiin illan aikana ohimennen.

Oon miettinyt eniten sitä, että

a) kannattaako ottaa yhteyttä, kestänkö mahdolliset pakit

b) mitä mä kirjoitan?! Nasevaa, rentoa, asiaa..?

c) ehdotanko tapaamista heti vai tekstailenko niitä näitä ja palataan asiaan myöhemmin?

d) kannattaako odotella päivän-viikon-pari viikkoa?

Alkuper.

Odottelet nyt vielä muutaman päivän, ja jos ei kuulu mitään, niin laita viestiä viikonloppuun mennessä. Eihän sitä tiedä jos saisit kutsun vaikka v.lopun viettoon? :) Mitään kahta viikkoa ei tyyliin kuitenkaan kannata odottaa. Vaikuttaisit vaan epätoivoiselta roikkujalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne viestittää/soittaa jo heti seuraavana päivänä jos aikovat ja ovat oikeasti kiinnostuneita. Eli turhaan pidät enää toivosta kiinni. :/

Tää on huono asenne. Laita vaan viestiä, ethän sinä voi tietää millä mielellä mies on, tai jos hän on vaikka sen verran ujo tai jopa epävarma sinun kiinnostuksestasi häntä kohtaan ettei ole uskaltanut yhteyttä ottaa. Itsevarmuutta peliin, olette kuitenkin pussailleet ja muuta siellä baarissa.
Pahimmassa tapauksessa saat vastauksen että hän ei kiinnostunut, mutta entä sitten? Onko se oikeasti niin kamalaa ja onko ihmisillä niin huono itsetunto ettei tuollaista kestä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tää on huono asenne. Laita vaan viestiä, ethän sinä voi tietää millä mielellä mies on, tai jos hän on vaikka sen verran ujo tai jopa epävarma sinun kiinnostuksestasi häntä kohtaan ettei ole uskaltanut yhteyttä ottaa. Itsevarmuutta peliin, olette kuitenkin pussailleet ja muuta siellä baarissa.
Pahimmassa tapauksessa saat vastauksen että hän ei kiinnostunut, mutta entä sitten? Onko se oikeasti niin kamalaa ja onko ihmisillä niin huono itsetunto ettei tuollaista kestä?

Ihan yhtälailla voi kysyä, että miksi sitten ap:n säädöllä olisi niin huono itsetunto ja suuri epävarmuus ettei ole ottanut yhteyttä lupauksestaan huolimatta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat