Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tehnyt oivalluksen miten saan enemmän naisia

Vierailija

Lopetan ystävällisyyden, herrasmiesmäisyyden, kohteliaisuuden eli minun pitää muuttua täysin päinvastaiseksi ihmiseksi mitä naiset väittävät haluavan. Rupean myös agressiiviseksi ja väkivaltaiseksi.

Olipas jännä oivallus, meni aika kauan tajuta, että naisethan valehtelee.

Sivut

Kommentit (23)

kiu
Seuraa 
Liittynyt8.11.2015

Ihan itsekö keksit kun tuo on kuitenkin ollut ns "nice guy" -nettimiehien lempiagenda noin vuodesta 2005? Sen jälkeen se vähän niinkuin meni muodista ja kului joksikin urbaanilegendan tyyliseksi josta kaikki puhuivat nauraen mutta kukaan ei oikeasti enää ollut sellainen, vähän niinkuin pissiksille ja hipstereille kävi.

Ootteko te nyt kuitenkin tekemässä hidasta mutta vakaata comebackia?

stella
Seuraa 
Liittynyt27.10.2015

Eihän tässä voi muuta, kuin toivottaa onnea ja menestystä. Sitä tulet todella tarvitsemaan valitsemallasi tiellä.

Mikäli tulet (järkiisi) toisiin aatoksiin ja vaihdat kurssia, tule ihmeessä ilmoittamaan siitä tänne palstalle. Thänks!

Käyttäjä69
Seuraa 
Liittynyt13.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Lopetan ystävällisyyden, herrasmiesmäisyyden, kohteliaisuuden eli minun pitää muuttua täysin päinvastaiseksi ihmiseksi mitä naiset väittävät haluavan. Rupean myös agressiiviseksi ja väkivaltaiseksi.

Jännästi tätä samaa asiaa oivalletaan palstalla uudelleen ja uudelleen. Pitäisi varmaan kerätä jonkinlainen Usein Oivallettujen Asioiden luettelo UOA säästämään ihmisiltä aikaa, kun eivät joutuisi enää jumiutumaan elämässään ainakaan näihin aiheisiin.

Tässäpä samasta aiheesta oivallukset elokuun puolelta. Keskustelun perässä blogilinkki.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4550037/ketju/naiset_valehtelee_mista_kii...

http://blogit.mtv.fi/lukemattomiakirjoja/2014/04/25/mita-nainen-haluaa/

Lainaus:

Kirjan tavoite on murtaa myyttejä naisten ja miesten erilaisuudesta, kun puhutaan seksistä. Perinteisesti miesten on ajateltu olevan jotenkin luonnostaan moniavioisia ja hedonistisia, kun taan naisten on ajateltu etsivän ”sitä oikeaa”, jonka kanssa läheisyys ja hellyys ovat seksiä tärkeämpiä asioita.

Naiset valehtelevat, mistä kiihottuvat

Kirjan referoimat tutkimukset kertovat, että naiset ovat korkeintaan kulttuurisesti eli kasvatuksen takia jollakin tapaa erilaisia kuin miehet. Naiset kuvaavat seksuaalista kiihottuneisuuttaan siten, kun kulttuurissamme sitä on tapana kuvata. Kun naisten seksuaalista kiihottuneisuutta mitattiin sekä anturein että naisten omien havaintojen avulla, huomattiin todellisuuden ja kuvausten välillä lähes täydellinen ristiriita.

Tuo siis liittyy kirjastostakin löytyvään uudehkoon kirjaan

Daniel Bergner: Mitä nainen haluaa? Tutkimusmatka naisen seksuaalisuuteen.

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Ihan järkevää. Jos ei kerran ole naista saanut olemalla kiltti, luotettava, mukava jne. niin sitten on aika muuttaa taktiikkaa. Jossainhan on oltava vikaa jos ei onnista.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

pillua saa mutta jos parisuhteisiin haluat naisten kanssa, joihin iskee douche niin eipä tuu suhde olemaan hurraamista.

normaali

Ei narsismia voi feikata. Ne huomaa sun lävitse kyllä.

Naiset haluaa aidon narsistin, mutta niitä on valitettavasti harvassa. Jopa ruma läski vaatii sellaisen vaikka ei ole mitään mahkuja.

Vierailija

Kusipäisyys ei auta tippaakaan jos et ole samalla komea ja rikas tai edes lihaksikas renttu. Perustan täytyy olla kunnossa ennen kuin naiset alkaa kiinnostua, ei epäkiinnostava mies muutu kiinnostavaksi vittumaisella käytöksellä. Jotain muuta on tehtävä.

Vierailija

Eipä kiltteys ja mukavuus auta miehen saamisessa jos on nainen :( Korkeintaan säälipanoksi ja laastariksi olen tällä tekniikalla päätynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eipä kiltteys ja mukavuus auta miehen saamisessa jos on nainen :( Korkeintaan säälipanoksi ja laastariksi olen tällä tekniikalla päätynyt.

Et ole vain tarpeeksi kaunis muuhun vakavaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi agressiiviseksi tai väkivaltaiseksi alkaa. Sellainen ylimielinen töykeä hieman kusipäisen itsekäs tyyli vetoaa naisiin. Tämä totuus valkeni kymmenisen vuotta sitten kun tuli ero pitkästä suhteesta. Olin aina ollut mukava, ystävällinen ja kohtelias. Naisia sain satunnaisesti. Sitten kun aloin käyttäytymään suoraan sanoen huonommin niitä naisia riittti joka illallle.

En tajua enkä suoraan sanottuna välitä miksi näin on. Useampi vuosi tässä on taas tullut katsottua yhtä naista. Hänet iskin niin humalassa etten muista mitään, tai ehkä hän iski minut? Oikein vahvassa humalassa en muista käyttäytyä töykeästi vaan olen oma itseni.

Vierailija

Minä en jaksa uskoa, että kohteliaisuus ja ystävällisyys eivät muka kannattaisi...itsevarmuus kyllä vetoaa naisiin, ja miehessä pitää olla munaa, mutta kyllä nämä kuottutetaan herrasmiesmäisen kohteliaisuudella, niin sitte on avot.

Vierailija

Käyttäjä69 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jännästi tätä samaa asiaa oivalletaan palstalla uudelleen ja uudelleen. Pitäisi varmaan kerätä jonkinlainen Usein Oivallettujen Asioiden luettelo UOA säästämään ihmisiltä aikaa, kun eivät joutuisi enää jumiutumaan elämässään ainakaan näihin aiheisiin.

Tässäpä samasta aiheesta oivallukset elokuun puolelta. Keskustelun perässä blogilinkki.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4550037/ketju/naiset_valehtelee_mista_kii...

http://blogit.mtv.fi/lukemattomiakirjoja/2014/04/25/mita-nainen-haluaa/

Lainaus:

Kirjan tavoite on murtaa myyttejä naisten ja miesten erilaisuudesta, kun puhutaan seksistä. Perinteisesti miesten on ajateltu olevan jotenkin luonnostaan moniavioisia ja hedonistisia, kun taan naisten on ajateltu etsivän ”sitä oikeaa”, jonka kanssa läheisyys ja hellyys ovat seksiä tärkeämpiä asioita.

Naiset valehtelevat, mistä kiihottuvat

Kirjan referoimat tutkimukset kertovat, että naiset ovat korkeintaan kulttuurisesti eli kasvatuksen takia jollakin tapaa erilaisia kuin miehet. Naiset kuvaavat seksuaalista kiihottuneisuuttaan siten, kun kulttuurissamme sitä on tapana kuvata. Kun naisten seksuaalista kiihottuneisuutta mitattiin sekä anturein että naisten omien havaintojen avulla, huomattiin todellisuuden ja kuvausten välillä lähes täydellinen ristiriita.

Tuo siis liittyy kirjastostakin löytyvään uudehkoon kirjaan

Daniel Bergner: Mitä nainen haluaa? Tutkimusmatka naisen seksuaalisuuteen.

Samaa mietin, kuten myös sitä, että tämä tyylistään ja pakkomielteistään tuttu tyyppi on taas kerran herännyt viikonloppukoomastaan riehumaan tänne.  Häneltä näkyy olevan pari muutakin "oivaltavaa" aloitusta, jotka niin ikään keskittyvät tiukasti tuonne nivusten seutuville. Modet voisivat siistiä ne pois.

Vierailija

Ns. kiltit miehet ovat erehtyneet luulemaan, että ujo tossunalunen on kiltti, ja itsevarma avoin ihminen röyhkeä.

Vierailija

Mies saa olla kiltti, mutta ei nyhverö.

Täydellinen mies on empaattinen, tunneälykäs ja aito. Mutta myös rohkea ja riskinottokykyinen.

Mies, joka lähestyy naisia anteeksipyytelevästi tai pelkästään päissään, ei osoita tippaakaan rohkeutta.

Rohkeus ei kuitenkaan ole kusipäisyyttä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat