Miksi jotkut käyttäytyvät yliasiallisesti?

Vierailija

Mistä tuommoinen käytös kertoo? Ovatko semmoiset ihmiset tylsiä sen vuoksi että heiltä puuttuu mielikuvitusta, vai eivätkö vain nauti ihmisten seurasta? En ole tutustunut yliasiallisiin tylsimyksiin hirveän syvällisesti ikinä, joten en tiedä kariseeko se jäykkyys lähemmän tutustumisen myötä pois.

Kommentit (12)

Vierailija

Eivät välttämättä nauti niiden ihmisten seurasta joiden kanssa ovat (pakosta) tekemisissä. Tai sitten eivät halua paljastaa heikkouksiaan. Tai ovat töissä!

Vierailija

Äh, oon kans tavannut noita jotka käyttävät kirjakieltä vaikka työkaverillekin puhuessaan... En voi olla miettimättä ovatko he noin tylsiä siviilissäkin.

Vierailija

Nautin joidenkin ihmisten seurasta, mutta olen varovainen tutustumisessa. Haluan tuntea toisen kunnolla ennen kuin kerron itsestäni. Siitä johtuu asiallinen käytökseni, jossa ei ole omasta mielestäni mitään "yli". Muiden mielestä ehkä.

Koska asiallinen käytös tekee mielestäsi ihmisestä tylsimyksen, niin sinun kohdallasi se yliasiallinen käytös voi hyvinkin johtua siitä että hän ei nauti sinun seurastasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Äh, oon kans tavannut noita jotka käyttävät kirjakieltä vaikka työkaverillekin puhuessaan... En voi olla miettimättä ovatko he noin tylsiä siviilissäkin.

Kirjakielen käyttö tuttujen seurassa on sivistymättömyyttä. Tuommoisten ihmisten pitäisi tutustua esim kaunokirjallisuuteen, jotta ymmärtäisivät ihmisiä paremmin.

Vierailija

Olen yliasiallinen aina kun tutustun vasta ihmiseen. Sitten on paljon kivempi heittää vapaalle kun tuntee paremmin. Olen hulvaton hassuttelija sitten kun tunnen oloni varmaksi tuttujen kesken.

Vierailija

Minua aika moni pitää kuivakkaana tosikkona, ja toisaalta muutamat harvat pitävät minua älyttömän hassuna humoristina ihan samojen puheiden ja käytöksen perusteella. Ne tosikkona pitävät eivät vain ymmärrä huumoriani. Olen ihan tyytyväinen tilanteeseen. :)

Vierailija

Millainen on yliasialline ihminen?

Minä en päinvastoin tykkää liian lapsenomaisista, hihittelevistä, kovaäänisistä, päällekäyvistä "luonnonlapsista". Mielummin hillitty käytös ja rauhallinen, asiallinen puhetyyli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä en päinvastoin tykkää liian lapsenomaisista, hihittelevistä, kovaäänisistä, päällekäyvistä "luonnonlapsista". Mielummin hillitty käytös ja rauhallinen, asiallinen puhetyyli.

Monista ihmisistä näkee, että korostavat sitä asiallisuuttaan, siis enemmän kuin tilanne vaatisi. Ehkä suojelevat itseään jollain tavalla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eivät välttämättä nauti niiden ihmisten seurasta joiden kanssa ovat (pakosta) tekemisissä. Tai sitten eivät halua paljastaa heikkouksiaan. Tai ovat töissä!

Olin sanomassa samaa, lisäksi se on ymmärtämättömille ääliöille vittuilua, jonka usein tajuavat vasta jälkikäteen, kuten ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Monista ihmisistä näkee, että korostavat sitä asiallisuuttaan, siis enemmän kuin tilanne vaatisi. Ehkä suojelevat itseään jollain tavalla?

Minä en ainakaan suojele, koska en pelkää ihmisiä. Haluan vain varmistaa, että ulospäinsuuntautuneet ihmiset tietävät missä raja kulkee eivätkä heittäydy liian tuttavallisiksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat