Olisikohan vielä jotain, mitä ei olisi tullut kokeiltua?

Vierailija

Minä olen kaikkeen halukas ja teen mitä vain, että nainen nauttii. Kieletän, sormetan ja kävelen vaikka käsilläni, jos nainen iitä laukeaa ja saa tajuttoman orgasminsa.
Itselläni ainoa ongelma on välitön laukeaminen, laukean sii muutamissa sekunneissa kun työnnyn naiseen. Aivan sama, vaikka alla olisi jo pari orgasmia, mutta kun työnnyn naisen kuumaan pilluun, niin laukeaminen alkaa välittömästi. On kokeiltu SSRI lääkkeet, tosiaan nuo laukeamiset ennen yhdyntää jne.
Ainoa, milloin pystyn panemaan laukeamatta vaikka koko kesän, on humalatila, mutta silloin en kyllä edes nauti koko hommasta.
Ikäkään tuskin tuo tulevaisuudessa asiaan helpotusta, kun nyt sitä on jo 50 v. ja ennen aikainen laukeaminen on ollut seurana jo nuoruudesta saakka, eikä ikä siihen helpotusta tuo. Onneksi kanki on kyllä kovana tarvittaessa jatkuvasti.

Kommentit (2)

Vierailija

Mulle ei ole kokeiltu fistausta, anaaliseksiä tai nuolemista niin että saisin orgasmin. Sormilla kyllä saan helposti ja ejakuloin voimakkaasti. Nuo mainitut ovat monelle perusjuttuja ja monta astetta rajummatkin jutut. Voisi joskus kokeillakin, mutta näin sinkkuna voi vaan haaveilla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat