Se tunne, kun googletat vanhan koulukiusaajasi

Vierailija

Ja tämä elämäm koulu isäm maan toivo löytyy kiven sisältä lusimassa kahden vuoden ehdotonta vankeusrangaistusta naisen pahoinpitelystä :D Vahingonilo on paras ilo.
Terveiset vaan nuppulille :D
T. Koulutettu, hyvin tienaava, naimisissa oleva vanha luokkalaisesi
:D

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Se tunne kun googletat kiusaajasi ja tämä paljastuu lääkäriksi, opettajaksi, tutkijaksi tai juristiksi ja itse olet kouluttamaton luuseri

Vierailija

Mä en edes muista mun koulukiusaajien nimiä. Ainakaan kaikkien. Ne loputkaan tuskin olisi enää saman nimisiä, ja jos joku olisi, niin se olisi joku kolmetoistatusinassa-nimi , joten googlailu on täysin turhaa. Niinpä mä en tiedä kiusaajistani mitään. Ja se on mulle ihan fine, vaikka jäänkin paitsi tuota aapeen kuvaamaa tunnetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai jaa? Taidat itse olla oikein kunnon narsisti ja koulukiusaaja, he yleensä ovat rahakkaissa statusammateissa...
Ensimmäisen koulukiusaajan ilmoittautumista ei koskaan tarvitse pitkään odotella. :D

Vierailija

En ole googletellu mut koska on yhtesiä kavereita facebookissa olen törmännyt/huomannut että pitää jotain blogia ja pyörittää jotain omaa rättifirmaa.3lasta,ruotsalainen mies ja iso omakotitalo.

Vierailija

En jaksa edes muistella. En kanna kaunaa sillä kiusaaminen voi johtua kiusaajan omista lähdöistä eli kotiolot huonot tai vanhemmat eivät puuttuneet kasvatukseen.

Vaikka menisi heillä huonommin en silti ilakoisi asiasta. Sillä vaikka tänään olisi kaikki hyvin, voi vuoden päästä tilanne olla aivan eri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun googletat kiusaajasi ja tämä paljastuu lääkäriksi, opettajaksi, tutkijaksi tai juristiksi ja itse olet kouluttamaton luuseri

... joka käy terapiassa ja kärsii sosiaalisista peloista :(

Vierailija

Olen työtön ja mun pahin painajainen on, että joku päivä törmään työhaastattelussa entisiin kiusaajiini ja muserrun lopullisesti.

Vierailija

Hautausmaalla on se pahin. Ei kestänyt, kun tyttöystävä jätti. Muilla menee ihan ok, erilaisissa duunariammateissa enimmäkseen. Yksi on amk-insinööri, olen kyllä yllättynyt, sillä ei ollut koulussa kovin välkky. Nimi tuli vahingossa vastaan yhdessä paikallislehtijutussa. Meidän luokan akateemisiksi kouluttautuneista ei yksikään kiusannut muita. Linnassa on yksi alempien luokkien tyyppi, mutta sitä ei oikein kukaan ottanut vakavasti. Sen kuulin "kyliltä". En ole näitä googletellut ketään, mutta pikkupaikkakunnalla käydessä kuulee monien kohtalosta. Yksi itse kiusattuna ollut on kuollut, eikä kukaan tiedä mihin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai jaa? Taidat itse olla oikein kunnon narsisti ja koulukiusaaja, he yleensä ovat rahakkaissa statusammateissa...

Jos tehtäisiin tutkimus, tuskinpa löytyisi mitään yhteistä tekijää. Kiusaajia tulee kaikista yhteiskuntaryhmistä, lähes kaikissa ammateissa on entisiä kiusaajia kuten myös linnakundeistakin heitä löytyy. Mikään yleensä-vastaus ei tähän siis sovi. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat