Milf ope koulussa?

Vierailija

Voiko koulussa olla himokkaita milf opettajia? Itse komeana testot huipussa olevana nuorena miehenä arvostaisi heidän palveluitaan

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voiko koulussa olla himokkaita milf opettajia? Itse komeana testot huipussa olevana nuorena miehenä arvostaisi heidän palveluitaan

Uskon kyllä, että sun kirjoitustaidolla arvostaisit kunnon opettajan palveluita, ehkä oppisit jopa kirjoittamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä, että sun kirjoitustaidolla arvostaisit kunnon opettajan palveluita, ehkä oppisit jopa kirjoittamaan.

Yksityisopetus kelpaisi jossa tunnin päätteeksi panoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Yksityisopetus kelpaisi jossa tunnin päätteeksi panoa.

Tunti panoa on niin vähän, ettei opea kiinnosta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisko ap sun äiti milf?

Monet eivät selvästi tiedä mistä sanoista MILF tulee. Niin väärin tätä lyhennettä koko ajan käytetään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko ap sun äiti milf?

Monet eivät selvästi tiedä mistä sanoista MILF tulee. Niin väärin tätä lyhennettä koko ajan käytetään.

Kyl mun mutsi on mother I'd like to fuck, iteki nussin äitiäni.

AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat