Pettäjille: Miksi jatkoit suhdetta pettämäsi henkilön kanssa?

Vierailija

Pettämisellä en nyt tarkoita hairahdusta kännissä vaan kunnon sivusuhdetta.

Kaipaan kokemuksia pettäjiltä, jotka ovat jatkaneet suhdetta petetyn puolisonsa kanssa.

Lähinnä motiivit kiinnostaa mutta muitakin juttuja saa jakaa, esimerkiksi miten suhde on jatkunut ja kuinka tyytyväisiä olette suhteeseen ja mitä toivotte puolisoltanne.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

En tiedä kelpaanko kun seksiä ei ollut, mutta vain kunnolla rakastuin toiseen?
Pitkä tarina, mutta mieheni on kuitenkin hyvä mies. Meillä on lapsia. Se toinen ei halunnut suhdetta (tai ainakaan sellaista kuin minä olisin halunnut). En ole löytänyt parempaakaan. Kykenen olemaan ilman nautittavaa seksiä, olinhan jo ollut koko elämäni ennen tätä rakastumista. Mieheni kohtelee minua hyvin ja on sinut tapahtuneen kanssa (minun tunteitteni).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitkä tarina, mutta mieheni on kuitenkin hyvä mies. Meillä on lapsia. Se toinen ei halunnut suhdetta (tai ainakaan sellaista kuin minä olisin halunnut). En ole löytänyt parempaakaan. Kykenen olemaan ilman nautittavaa seksiä, olinhan jo ollut koko elämäni ennen tätä rakastumista. Mieheni kohtelee minua hyvin ja on sinut tapahtuneen kanssa (minun tunteitteni).

Kelpaa ihan hyvin :)

Meilläkin on yhteisiä lapsia mutta en tiedä onko se hyvä syy olla kenenkään kanssa yhdessä.

Aika epäimartelevaa on myös se, että joku olisi kanssani vain koska ei ole löytänyt parempaakaan.

Toivottavasti opit nauttimaan seksistä miehesi kanssa / hän tyydyttämään sinut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska ymmärsin salasuhteen myötä rakastavani häntä.

Tämä on tosi kiva :)

Tähän on vaikea uskoa mutta voisi olla teoriassa mahdollinen.

Vierailija

Mies ei kestäisi eroa, 2 itsariyritystä takana. Minä en taas kestä seksitöntä liittoa. Yksinkertaistettuna näin. Vaikka asiassa on paljon muutakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies ei kestäisi eroa, 2 itsariyritystä takana. Minä en taas kestä seksitöntä liittoa. Yksinkertaistettuna näin. Vaikka asiassa on paljon muutakin.

Mutta kestää kakkosmiehenä olemisen?

Vierailija

Petin miestä, koska ajattelin sen olevan lopullinen tapa päästä hänestä eroon. Olin suunnitellut jo eroa kauan, sillä vaikka rakastin miestäni, ei mieheni mielestäni välittänyt minusta tarpeeksi eikä koskaan asettanut suhdetta etusijalle käytännön asioissa, esim. omat vs yhteiset menot, kotityöt, ajankäyttö. No tosiaan petin sitten, että saisin aikaiseksi erota varmasti. Ajattelin, että olisi helpompi erota, jos en jäisi yksin vaan olisi joku johon suoraan vaihtaa (laastari). Mutta pettämisen selvittämisvaiheessa mieheni tajusikin, ettei halua menettää minua. Itse olin passiivinen asian sopimisessa, mutta hän näki todella paljon vaivaa suhteen pelastamiseksi. Tein väärin, mutta hänen reaktiostaan minun virheeseeni tajusin, että suhteemme ja minä olemme sittenkin hänelle tärkeitä. Nyt menee hyvin, koska molemmat tajuamme toistemme arvon ja uuden, entistä syvemmän sitoutumisen.

Asuuko onni muualla

Minun vieläkään vaikea analysoida itseäni mutta luulen että kotona oli miehen käytös minua kohtaan kertakaikkisesti vaan niin kauheaa, haukkumista ja alistamista että kun joku osoitti huomiota, se vain tuntui niin ihanalta ja palkitsevalta että sitä halusi lisää. Vaikka seksi ei ollut hyvää mutta sitä satunnaisesti nyt kuitenkin oli tämän sivusuhteen kanssa. Vaikka en ollut sivusuhteen äijän ainoa säätö, todellakaan en. Oli vain kiva että selkeästi nuorempi kaunis mies halusi minua ja jutella kanssani. Arvosti mielipiteitäni tai ainakin antoi minun uskoa niin. Jännitystäkin se tietenkin toi vaikka ei se tainnut olla se syy. Kotona oli vaan miehen kans niin karseeta ja itseasiassa on edelleen vaikka tämä on jo menneisyyttä, siis säädöt ja muut. Lasten vuoksi yritän mutta mieheni ei edes silitä tahi sormellakaan koske minuun , nukumme myös eri huoneissa, näin jo vuosikausia. Puhumaan hän ei lähde terapetille tai mihinkään. Hirveä lukkotilanne. Elämä tuntuu valuvan ohi. Lapset on onni ja ainoa ilo. Kunhan tämä nyt ei heitä liikaa traumatisoisi. Ei tämä ainakaan mikään paras kasvu alusta ja parisuhteen malli kyllä ole. Eli siinä syytä miksi minulla pettäminen ei jäänyt kertaan...

Vierailija

Pettäjä ei koskasn arvosta eikä rakasta muita kuin itseään, muistakaapa tämä vaikka nyt kuinka täällä lirkutellaan ja vakuutellaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kelpaa ihan hyvin :)

Meilläkin on yhteisiä lapsia mutta en tiedä onko se hyvä syy olla kenenkään kanssa yhdessä.

Aika epäimartelevaa on myös se, että joku olisi kanssani vain koska ei ole löytänyt parempaakaan.

Toivottavasti opit nauttimaan seksistä miehesi kanssa / hän tyydyttämään sinut.

Niin. Nuorena kun valitsin luulin etten ikinä muutu. Silloin seksi ei ollut tärkeää, se oli itseasiassa jopa vastenmielistä. Vieläkin inhottaa se ajatus, ettei mieheni ymmärtänyt miten vaikea asia minulle oli, olla haluton ja inhota seksiä, riippumatta siitä kenen kanssa olin. Mies taas sopeutui haluttomuuteeni, mutta silti koen itse suhteemme alun menneen tässä kohtaa niin, etten luota mieheeni - vaikea nauttia.
Asia ratkesi kun rakastuin siihen yhteen mieheen ja haluan seksiä, mutta mies tuntuu siihen väärältä. Mutta eihän se miehen vika ole. Lisäksi muuten hän on ihan hyvä ja mukava, jopa rakastettava kumppani.
Jos en haluaisi seksiä saattaisin olla ihan tyytyväisenä suhteessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun vieläkään vaikea analysoida itseäni mutta luulen että kotona oli miehen käytös minua kohtaan kertakaikkisesti vaan niin kauheaa, haukkumista ja alistamista että kun joku osoitti huomiota, se vain tuntui niin ihanalta ja palkitsevalta että sitä halusi lisää. Vaikka seksi ei ollut hyvää mutta sitä satunnaisesti nyt kuitenkin oli tämän sivusuhteen kanssa. Vaikka en ollut sivusuhteen äijän ainoa säätö, todellakaan en. Oli vain kiva että selkeästi nuorempi kaunis mies halusi minua ja jutella kanssani. Arvosti mielipiteitäni tai ainakin antoi minun uskoa niin. Jännitystäkin se tietenkin toi vaikka ei se tainnut olla se syy. Kotona oli vaan miehen kans niin karseeta ja itseasiassa on edelleen vaikka tämä on jo menneisyyttä, siis säädöt ja muut. Lasten vuoksi yritän mutta mieheni ei edes silitä tahi sormellakaan koske minuun , nukumme myös eri huoneissa, näin jo vuosikausia. Puhumaan hän ei lähde terapetille tai mihinkään. Hirveä lukkotilanne. Elämä tuntuu valuvan ohi. Lapset on onni ja ainoa ilo. Kunhan tämä nyt ei heitä liikaa traumatisoisi. Ei tämä ainakaan mikään paras kasvu alusta ja parisuhteen malli kyllä ole. Eli siinä syytä miksi minulla pettäminen ei jäänyt kertaan...

Tämä kuulostaa oikeasti hirveältä. Pelkään juuri tällaista "väärää" motiivia.

Meillä on myös ollut aina "normaali" seksisuhde ei siis pitkiä kuivia kausia.

En usko myöskään että puolisoni kokisi että kohtelen häntä kaltoin ja hän on kertonut pettämisen syyksi yksinkertaisesti että koki voimakasta kemiaa tätä henkilöä kohtaan mikä on sinänsä ymmärrettävää, koska olen itsekin ihastunut kahteen henkilöön suhteemme aikana tosin itse en olisi koskaan voinut tehdä tätä puolisolleni vaikka siis käynyt mielessä.

Vierailija

Jatkoin kun menetin salasuhteen. Salasuhde paljasti ja haukkui mut ja lohduttauduin vanhalla ja varmalla kumppanilla. Petän jatkossakin, mutta valitsen siihen toisentyyppisen henkilön, etten jää kiinni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jatkoin kun menetin salasuhteen. Salasuhde paljasti ja haukkui mut ja lohduttauduin vanhalla ja varmalla kumppanilla. Petän jatkossakin, mutta valitsen siihen toisentyyppisen henkilön, etten jää kiinni.

Miksi et jätä pettämääsi henkilöä? Koska rakastat häntä mutta et pysty tyytymään yhteen? Ymmärrän että vahinkoja sattuu mutta että tarkoituksella etsii salasuhdetta. Voin vain kuvitella kuinka paha olo puolisollesi tulee, jos jäät uudestaan kiinni.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat