Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu kipeä ja kuumeinen olo, vaikka ei ole kipeä?

Vierailija

Välillä tulee kylmä ja kuumeinen olo, posket kuumottaa ja on outo olo. Olo kestää ehkä tunnin. Kuumetta ei siis koskaan näissä tilanteissa ole.

Kommentit (15)

Vierailija

Kerrotko tarkemmin missä tilanteissa? Allerginen reaktio tuli itselläni ensin mieleen. Itse saan nuhakohtauksia silloin tällöin, jos meille tulee koiranomistajia kylään. Minulla oli myös yhden kurssin aikana koko ajan lievä kuume, mutta ei flunssaa. Luulen, että se johtui siitä, että ko. ryhmässä oli usea koiranomistaja ja yksi kasvattaja. (Huom ennenkuin joku kommentoi, pidän koirista kyllä). 

Vierailija

Mulla on yleensä tuollainen olo ennen kuin tulen kipeäksi. Menee yleensä pari päivää ja sitten on vuosisadan flunssa päällä.

Vierailija

Mulla oli kerran ihan kauhean kipeä olo, just tollanen. Sit kävin paskalla (ja sitä riitti) ja tuli heti hyvä olo. Ehkä vähän ohiksena, mutta tahdoin kertoa, kun en irl uskalla

Vierailija

En osaa mitään yhteistä tekijää ololle löytää. Joskus töissä, joskus kotona. Äsken söin kyllä ison kasan karkkia. T. Ap

Vierailija

Mulla on aika usein tuollaista. Kestää kyllä pidempään kuin tunnin. Olen pannut merkille, että aika usein on samassa kohtaa kuukautiskiertoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tollanen olo koko sen vuoden, jonka asuimme hometalossa.

Mulla ei siis paikka vaikuta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En osaa mitään yhteistä tekijää ololle löytää. Joskus töissä, joskus kotona. Äsken söin kyllä ison kasan karkkia. T. Ap

Sokeri voi tehdä tuota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Proppu kurkussa voi tehdä flunssankaltaisen olon ja nostaa kuumeen.

Onkohan vähän kaukaa haettua. Enemmän uskon tohon sokerijuttuun.

Vierailija

Mulla oli kans tollaisia oireita hometalossa ja oireet jää päälle eli niitä voi tulla missä vain. Pitäisi olla kuukausi pois hometalosta ennenku oireet alkaa helpottamaan. Sinuna tutkituttaisin asunnon. Ongelma voi olla myös esim. työpaikalla.

Vierailija

No näitä on aika harvoin. Esim. kesälomalla, jolloin olin koko ajan kotona ei ollut. Luulisi oireiden pahenevan, jos koti aiheuttaisi homeoireita?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat