Lapsi lähtee huomenna Pariisiin

Vierailija

Koulun vaihto-ohjelma kyseessä. Tyttö on lukion ekalla eli 16-vuotias. Juttu on sovittu jo pari kuukautta sitten.

Ei kovin kiva tunnelma, mutta en halua tartuttaa häneen mitään pelkoja. Pidän pään kylmänä ja muistan, että paljon suurempi mahdollisuus hänellä on täällä vaikkapa kuolla auto-onnettomuudessa kuin terrori-iskussa Keski-Euroopassa....

Miten te suhtautuisitte?

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Okei? Mä asun Brysselissä ja moni ystäväni Pariisissa. Lakkaa tärkeilemästä ja rauhoitu.
Sinä kyllä tärkeilet vielä enemmän :D

Vierailija

Totta, älä tartuta pelkoa. Kaikki menee varmasti hienosti ja unohtumaton kokemus edessä. Pariisissa on parhaillaan todella tiukka valvonta, joten uskon että voit olla ihan rauhallisin mielin.

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Okei? Mä asun Brysselissä ja moni ystäväni Pariisissa. Lakkaa tärkeilemästä ja rauhoitu.
Sinä kyllä tärkeilet vielä enemmän :D[/]

Höpsis. Yritin vain sanoa että aika moni ihminen elää täällä ihan sitä tavallista elämäänsä pysyvästi eikä pelkää. En pidä täällä asumista mitenkään erikoisena.

Ap:n tenava lähtee muutamaksi viikoksi pikku reissuun ja ap kuvittelee olevansa niin merkittävä henkilö että juuri heistä tulee draaman keskipiste.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Yritin vain sanoa että aika moni ihminen elää täällä ihan sitä tavallista elämäänsä pysyvästi eikä pelkää. En pidä täällä asumista mitenkään erikoisena.

Ap:n tenava lähtee muutamaksi viikoksi pikku reissuun ja ap kuvittelee olevansa niin merkittävä henkilö että juuri heistä tulee draaman keskipiste.

Oletko nähnyt elokuvan Taken??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikka terrorismin riski on pieni niin ugandalaisen vävypojan saat 50% varmuudella :D

Ennemmin jonkun algerialaisen tai kiinalaisen sieltä löytää. Oma äitini sai tunisialaisen vävypojan. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ap kuvittelee olevansa niin merkittävä henkilö että juuri heistä tulee draaman keskipiste.

Olipas tyhmä kommentti. Ongelmahan juuri on, että terroristit iskevät kohteisiin, joissa on ihan tavallisia, ei-merkittäviä ihmisiä. Oikeasti merkittävillä ihmisillä on henkivartijat ja turvasuunnitelmat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä kuvittelet olevasi merkittävä henkilö (kun se oikein piti mainita, missä asut) kun oikein asut siellä missä nyt asutkaan. Herranen aika, moni muukin asuu. Mutta sinun piti saada se mainita. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Totta, älä tartuta pelkoa. Kaikki menee varmasti hienosti ja unohtumaton kokemus edessä. Pariisissa on parhaillaan todella tiukka valvonta, joten uskon että voit olla ihan rauhallisin mielin.

Itse olin siellä edellisen iskun aikaan. Siellä on niin paljon poliiseja ja sotilaita kaduilla, että ei tarvitse pelätä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja sinä kuvittelet olevasi merkittävä henkilö (kun se oikein piti mainita, missä asut) kun oikein asut siellä missä nyt asutkaan. Herranen aika, moni muukin asuu. Mutta sinun piti saada se mainita. 

Niin. Sehän ei ollutkaan relevantti info tähän ketjuun? Sinä se vasta outo olet...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse olin siellä edellisen iskun aikaan. Siellä on niin paljon poliiseja ja sotilaita kaduilla, että ei tarvitse pelätä :)

Lisää tärkeilijöitä paikalla ja vielä hölmöjä sellaisia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka terrorismin riski on pieni niin ugandalaisen vävypojan saat 50% varmuudella :D

Ennemmin jonkun algerialaisen tai kiinalaisen sieltä löytää. Oma äitini sai tunisialaisen vävypojan. :)

Mitäs äiti sanoi? ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat