Mielipiteesi ihmisestä jota ei koskaan kutsuta mihinkään juhliin

Vierailija

tai illanviettoihin?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Suurin osa ihmisistä saa suurimman osan kekkerikutsuista joko asemansa kautta tai sitten perheeltään ja sukulaisiltaan, siis sen jälkeen kun nuoruuden pippalot on juhlittu, joten kutsujen määrä harvoin kertoo niinkään siitä ihmisestä itsestään kuin siitä, millainen hänen elämäntilanteensa on. Mulla ei ole ole mitään mielipidettä ihmisestä jota ei kutsuta minnekään, en ylipäänsä ole koskaan ole asiaa miettinyt.

Vierailija

Luultavasti henkilö on introvertti eikä häntä täten kiinnosta juhlat/illanvietot. Itseäni ei ainakaan kiinnosta illanvietto isolla porukalla, sillä puheenaiheet ovat niin pinnallisia ja tylsiä. Pienemmällä porukalla illanvietto on paljon mukavempaa.

Vierailija

Tulee surku, olen itsekin sellainen. Suurin syy varmaan se, että tunne niin vähän ihmisiä. Olen ollut 10 vuotta kotona omaishoitajana. Eikä ole työyhteisöä enää. Omaishoitajista ei oikein ole vertaisporukkaa, kun heistä suurin osa on vanhuksia itsekin.

Aina tulee niin paha mieli, kun joku valittaa loputtomia pikkujoulukutsuja ja firman kekkereitä, risteilymatkoja ja muita. Olisin niin onnellinen yhdestäkin kutsusta "pakkopikkujouluihin", että itkeä tirauttaisin varmaan salaa ensimmäiseksi.

Vierailija

Yksinäinen ainakin.
Mä en ole töissä eikä mulla ole laajaa kaveripiiriä.
Tosi harvoin saan kutsun minnekään. Tyyliin kerran vuodessa.
En ole mikään penalin terävin kynä, mutta huumorintajua mulla riittää, enkä tuomitse ketään enkä myöskään valita.
En tiedä miksen ole koskaan kuulunut suosittuihin ihmisiin.

Vierailija

Sellainen josta ei kauheasti pidetä, ei ole mielenkiintoinen tai esim. puhelias. Introvertti-selitys on täyttä puppaa, moni introvertti saa kyllä kutsuja juhliin ja vastaavasti moni ilman jäävä haluaisi saada lisää sosiaalisia kontakteja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat