Yli 30-vuotias mies

Vierailija

voisitko pitää 20-vuotiasta naista seksuaalisesti haluttavana vai olisiko ikä este? Entä voisitko harrastaa seksiä noin paljon nuoremman naisen kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija

Olen 36-vuotias mies ja harrastan jatkuvasti seksiä 20–25-vuotiaiden naisten kanssa. Naisten, monikossa. Olen joskus kysynytkin, että mikä ihme meissä 10–15 vuotta vanhemmissa miehissä viehättää, ja aina vastaus on ollut seksi. Ja ei, kaikki ikäiseni miehet eivät todellakaan ole puolikaljuja impotentteja möhömahoja. Pidän kunnostani huolta ja se näkyy päälle päin.

Olen myös erittäin "antava" sängyssä ja keskityn AINA, siis AINA ensin naisen nautintoon. Rakastan suuseksin antamista melkein enemmän kuin sen ottamista ja olen saanut siitä hurjaa palautetta. Lisäksi ainakin viisi mimmiä on maininnut kokeneensa kanssani asioita, joita he eivät ennen ole kokeneet. Ejakulaatio joko sormien avulla tai sitten ejakulointi ihan nussimisen aikana ovat olleet tavallisimmat. Myöskin näitä "en ole ikinä pystynyt saamaan monesti saman kerran aikana" -tapauksia on tullut vastaan, ja tulee jatkossakin. Samoin on tullut tapauksia, joissa olen onnistunut antamaan naiselle hänen ensimmäisen yhdyntäorgasminsa.

Jos joku miettii, niin "mitoiltani" olen varsin keskiverto, n. 16 cm ja 14 cm ympärys, mutta olen saanut siitäkin pelkästään hyvää palautetta, vaikkakin tiedän monen naisen saaneen merkittävästi isompaa. Pystyn pidättelemään laukeamistani niin kauan kuin haluan, ja sama koskee myös kivikovaa erektiotani. Tänään illalla tulee 23-vuotias mimmi "täysihoitoon". Huomenna 21-vuotias. 

Voin sanoa, että elämä on tällä hetkellä aika pirun hienoa. Rahan perässä mimmit eivät takuuvarmasti ole, koska en ole millään mittarilla varakas, vaan juuri tällä hetkellä hieman taloudellisessa pinteessäkin avioeron ja verottajan takia, mutta en anna sen stressata liikaa. Asiaan tulee kuitenkin pian muutos.

Tiedän, että moni tämän tekstin lukenut miettii "joo joo, sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos" tai jotain Porvoo-läppää, mutta kerroin nyt oikeasti palan arjestani. En vieläkään käsitä, miksi juuri ne alle 25-vuotiaat mimmit ovat niin perhanan aloitteellisia minua kohtaan, mutta en kuitenkaan valita. :D M36

Vierailija

Nainenhan on parhaimmillaan 16-25 vuotiaana, sen jälkeen alkaa rankka rupsahtaminen. Eli kyllä todellakin kelpaisi 20-vuotias nainen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat