Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lundian soft close -laatikot pitävät mekkalaa - mikä avuksi?

Vierailija

Meillä nyt juuri mies asensi uudet laatikot. Avatessa vastustaa aivan valtavasti ja alun vastustuksen "ylittäessä" pitää paitsi sitä jousen helinää niin tuntuu, että koko laatikosto nytkähtää ja rämisee. Kuuluuko asiaan, häviääkö meteli kulutuksen myötä vai voiko asennuksessa jotain fiksata, jottei laatikko mekkaloisi?

Kommentit (3)

Vierailija

Asennuksessa on jotain pielessä, jos avaamista vastustaa.

Tarkastakaa huolellisesti asennus ja koittakaa säätää herkästi avautuviksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Asennettu väärinpäin

Kiitos avuliaat!

Niin siis kyllä se kuitenkin aukeaa, saa vaan käyttää voimaa siinä kohtaa kun on saanut laatikkoa n. 10 cm auki. Ja sitten kun sen ylittää niin jousten helinä käy.

Mitenhän se voi olla väärin päin, en seurannut asennusta ja voi kyllä olla tiukka paikka miehelle sanoa kun tässä kolistellaan siellä miehisen ylpeyden tutkimattomissa huoneissa! 

Uskon kyllä että tässä voi jotain olla pielessä, enhän mä muuten täällä av:lla kyselisi:D:D:D Voi olla että en tohdi miehelle sanoa mitään kun äsken tästä jo keskusteltiin:

minä: "No musta on hiukan ongelmallista jos se aina pitää tuollaista ääntä kun laatikolla käy."

mies: "Ei siinä ole mitään ongelmaa eikä ainakaan mitään väärin. Siinä on jouset, ne pitävät ääntä. "

minä:"Siellä kaupassa se laatikko oli kyllä mun mielestä ihan hiljainen, eikö susta?"

mies:"En muista niin tarkkaan. Ja siellä on voinut olla muuta meteliä niin et kuullut kunnolla."

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat