Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ho'oponopono - kokemuksia?

Vierailija

Heille, jotka miettivät että MIKÄ:
http://www.seitsemastoista.com/index.php/ho-oponopono
Linkki vie tuollaiselle "yksisarvisten parantava voima"-sivustolle, mutta kyseessä on mielestäni enemmänkin rauhoittava, meditaation kaltainen harjoitus.

Onko kenelläkään tästä kokemusta?
Olen mietiskellyt tuota mantraa nyt viikon ajan ja todella ihmeellisiä, erikoisia asioita on alkanut tapahtua. Aion jatkaa sitä kuitenkin ihan mielenrauhani vuoksi; aina pinnan kiristyessä tai jonkin asian ahdistaessa se rauhoittaa nopeasti ja saa asiat takaisin mittasuhteisiinsa.

Kommentit (4)

Vierailija

Ihmeitä on alkanut tapahtua; olen saanut parannusta vaikeisiin ihmissuhteisiin tekemättä mitään muuta kuin toistamalla mantraa mielessäni eli puhdistamalla. Elämä on helpottunut, asiat sujuvat helpommin, olen laihtunut ja rahaa on ilmaantunut yllättävästi, teen rohkeammin asioita, jotka ennen jätin jännitykseltäni tekemättä. Ihmiset joita en ole nähnyt vähään aikaan huomaavat olemuksessani ja ulkonäössäni positiivisia asioita. Minun on helpompi olla erilaisten ihmisten kanssa, sellaistenkin joiden seurassa ennen oli ahdistava olo. En tosiaan tiedä miten näin yksinkertainen mantra voi toimia, mutta minua se kyllä puhdistaa. 3 kk olen käyttänyt menetelmää , välillä unohdan sen, mutta hankalassa tilanteessa palaan siihen. Hankaluuksia tulee eteen edelleen, mutta pääsen suht nopeasti tuolla niistä yli. Ennen saatoin velloa viikon parikin, jotain tapahtunutta niin en tosiaan enää. Sanotaan näin, että tuo puhdistaa mielen moskat nopeasti ja aikaa ja energiaa jää kaikkeen kivaan ja rohkeus toteuttaa itseään kasvaa. Kannattaa kokeilla ehdottomasti!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat