Kenen piirroshahmon kanssa perustaisit perheen?
Ei olis muuta vaihtoehtoa. Mä haluaisin asustaa Ankkalinnassa, mutta en tiedä sieltä ketään sellasta. Pitää vielä miettiä.
Kommentit (34)
Iron man tai Hawkeye.
Eli Marvelin maailmaan muutta haluaisin.
John Constantine tuli ensimmäisenä mieleen.
Eka Vekara Aku Ankasta tulee ekana mieleen.
Ikuisuuskysymy. Järki sanoo että Hannu Hanhi mutta luonteelleni sopisi paremmin vaikka Hansu.
Prinsessaharhaiset naiset. Piirroshahmon kanssa perhe?
Vierailija kirjoitti:
Prinsessaharhaiset naiset. Piirroshahmon kanssa perhe?
Tylsä tosikko.
Oon aina ollut ihastunut Nuuskamuikkuseen, mutta ei siitä perheenperustamisesta varmaan tulisi mitään. Se olisi aina talvet poissa.
Nuuskamuikkusen, ehdottomasti.
Asuttaisiin Muumilaaksossa meren lähellä ja talvisin matkustettaisiin etelään. Paitsi joskus jäätäisiin kotiinkin ja vietettäisiin joulua muumiperheen kanssa, jotka ovat vähentäneet talviunensa määrää.
Toinen vaihtoehto olisi aikuinen Bart. Marge olisi varmaan ihana anoppi! Tyhmien poliisien takia elo Springfieldissa olisi varmaan astetta rennompaa vaikka tuskin yltäisi Muumilaakson tasolle.
Voi kun tuota en huomannut. :( Minä perustin perheen ihan oikean ihmisen (?) kanssa ja joka päivä olen katunut.
Candy Candysta sen Terryn kanssa.Päälleppäin sopivasti kovis mutta kuitenkin herkkä ja muistaakseni rahaakin oli ja paljon.Tai sitten aika kultaa muistot;-D
Vierailija kirjoitti:
Candy Candysta sen Terryn kanssa.Päälleppäin sopivasti kovis mutta kuitenkin herkkä ja muistaakseni rahaakin oli ja paljon.Tai sitten aika kultaa muistot;-D
Terry kelpaisi minullekkin.
Nalle Puhista sen Kanin.