Haluan vaan että kaikki loppuu

Vierailija

En jaksa enää!
Elämä on pelkkää pyrkimistä ja räpiköintiä. Haluan vetäytyä pois johonkin pieneen koloon. Haluan pois ihmisten arvostelevilta katseilta. En halua kuolla, vaan haluan vain kaiken pois. Pois pois pois pois.
En jaksa enää!
Kaikki on pilalla.
Muita? Mikä tähän auttaisi?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itette haluisin naista. Nyt.

=

En jaksa enää!
Elämä on pelkkää pyrkimistä ja räpiköintiä. Haluan vetäytyä pois johonkin pieneen koloon. Haluan pois ihmisten arvostelevilta katseilta. En halua kuolla, vaan haluan vain kaiken pois. Pois pois pois pois.
En jaksa enää!
Kaikki on pilalla.
Muita? Mikä tähän auttaisi?

Vierailija

Kertoisitko ap, mitä asioita mietit niin että tärisit? Ehkä ne asiat eivät olekaan täysin pilalla tai ihan niin pahoja, kuin yksinäsi ajattelet. Yöllä kaikki tuntuu aina paljon pahemmalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuule mun toive mä haluan pois, eikö aikani jo täynnä ois.
Tahtoisin lähteä kuin sotilas, terveisin tuntematon potilas.

Voiko masennus kestää yli 20 vuotta? Luulen, että kyse on enemmän persoonasta. Itse jo lapsena koin ettei kukaan välitä minusta ja monesti karkasin metsään ettei minusta olisi enää vaivaa. Koin suurta elämäntuskaa jo viisivuotiaana. Mikään ei ole muuttunut paremmaksi. Tuska vain kasvaa tietoisuuden lisääntyessä. En sano, että olisi normaalia fantasioida kuolemasta, mutta se on loogista, sillä kuolema vapauttaa meidät kaikesta kärsimyksestä. n25

Vierailija

Minäkin haluan pois. Tää maapallo on ihan kauhea, täynnä kipua ja kärsimystä, sotaa, pelkoa ja kurjuutta. Missään ei ole mitään hyvää eikä kaunista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat