Miten erota..

Vierailija

Hei olen 17 vuotias ja parisuhteessa 20 vuotiaan miehen kanssa. En ole ollut viimeaikoina yhtään onnellinen parisuhteessamme, mutta mies näyttää rakastavan mua vielä ihan samalla tavalla kuin ennen.. En haluaisi pahoittaa hänen mieltään mutta tuntuu etten jaksa tuota ihmistä enään, pienetkin asiat hänessä ärsyttävät.. Olemme siis olleet kohta 3 vuotta yhdessä. Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä, olen odottanut että menisikö tää fiilis ohi mutta ei.. Tuntuu etten ole yhtään kiinnostunut hänestä samalla tavalla kun hän minusta, en rakasta häntä enään.. Pidän häntä kyllä tärkeänä mutta vain ystävätasolla, olen koittanut vihjailla tätä miehelle mutta hän vain sanoo että se on vaan ohimenevä fiilis, jo vuoden kestänyt sellainen D: en haluaisi valehdella hänelle, en vaan halua pahoittaa kenenkään mieltä. Mua on alkanut ahdistaa hänen näkeminenki, en todellakaan tiiä mistä tää on tullut.

Kommentit (6)

Vierailija

vielä lisäys että musta tuntuu että aloin liian nuorena seurusteleen, voisko tää johtua siitä D: en haluais jäädä yhden parisuhteen ''vangiksi'' vaan elää mun elämää ja kattoo myöhemmin jos se oikea löytyis.

Vierailija

Mies on melko kummallinen jos haluaa jatkaa suhteessa kanssasi jos sinä et halua.

Parisuhteen idea on siinä että kaksi ihmistä haluaa olla suhteessa keskenään. Yksi haluaja ja yksi vastentahtoinen eivät tee parisuhdetta.

Nyt varmaan kannattaisi puhua miehen kanssa vakavasti siitä miltä sinusta tuntuu. Jos on jo vuoden ajan tuntunut tuolta, niin aika väkinäistä olisi jos jatkaisitte entiseen malliin.

Ap!!

Mies sanoi että tekisi ihan mitä vaan että tuntisin samalla tavalla häntä kohtaan, ja olen yrittänyt kiinnostua uudelleen.. Mutta tuntuu että tää on väärin häntä kohtaan että väkisellä yritän jatkaa tätä, mut sitä en itekkään ymmärrä että miksi mies silti haluaa jatkaa kanssani. Koitin äskön mainita asiasta ja hän vaihtoi aihetta heti. Sanoi myös ettei jaksa alkaa riitelemään kanssani vaikka ystävällisesti mainitsin taas asiasta. Hänen mielestään siis haluan vain riidellä kun koitan kertoa tunteistani vaikkei asia niin ole, ehkä osaksi tän takia mä en enään ole kiinnostunut kun en saa yhtään sananvaltaa, tai jos olen surullinen ja mainitsen siitä niin mies vaihtaa aihetta. Äskön sanoi että ei jättäisi mua mistään hinnasta, ihan kun tekis tästä paljon vaikeampaa tahalleen koska olen ihan suoraan sanonut mitä tunnen. Mies on puhunut myös kihloihin menemisestä ja kaikesta tulevaisuudesta, mutta mä olen oikeasti varmaan liian nuori tähän kaikkeen.. Tuntuu että mulla jää ''nuoruus'' kokonaan elämättä tän takia.

Vierailija

Sano suoraan sille tuo mitä tänne olet kirjoittanut. Jos hän ei ymmärrä niin ei ymmärrä, mutta ei se tarkoita sitä, että sinun pitäisi siihen suhteeseen sen takia jäädä. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat