Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Raskaana olevan kolmio"

Vierailija

Odotan ensimmäistä lastani. Äiti katsoi kasvojani ja kysyi, että joko vauvakolnio näkyy? En ole siis aiemmin kuullut, mutta äiti sanoi, että suun ympärille muodostuu kolmio, jonka huomaa. Tämä kuulemma perimätietoa. Äiti on lääkäri, eli ei nyt niin tosissaan ollut. Mutta oletteko kuulleet vastaavasta:)

Kommentit (8)

Vierailija

Aattelin otsikon perusteella että tää oli joku kateusketju, jossa raskaana oleva yh on saanut kaupunginasunnoilta kolmion ja joku huutaa kuinka väärin se on ja käyttää fraasia "minun verorahoillani". 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aattelin otsikon perusteella että tää oli joku kateusketju, jossa raskaana oleva yh on saanut kaupunginasunnoilta kolmion ja joku huutaa kuinka väärin se on ja käyttää fraasia "minun verorahoillani". 

Minä taas ajattelin, että tämä liittyy häpykarvoihin joita ei vatsan vuoksi enää pysty ajamaan. Liikaa palstailua varmaankin...

Vierailija

En tiedä raskauskolmiosta, mutta saattohoitokodissa työskentelevä serkkuni kertoi "kuoleman kolmiosta", joka kertoo lähestyvästä kuolemasta. kolmion kärjet sijaitsevat nenänpäässä ja suupielissä, eli kolmio käsittää ylähuulen ja osan nenää välisen alueen. Tuolla hoitokodissa tietävät asukkaan lähenevän kuolemaa siitä, että tuo alue muuttuu vaaleaksi/harmahtavaksi.

Vierailija

Okei, siis ilmeisesti suun ympärille tulee sellainen punertava kolmio, en ymmärrä mistä johtuu:D täytyy tutkia asiaa:D Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat