Törkeimmät kommentit mieheltä/vaimolta epäsopivassa tilanteessa!

Vierailija

Mulle on ikuisesti jäänyt mieleen kun oltiin miehen kanssa synnärillä.Mua oli supistellut päivä tolkulla ja menin välillä tarkastettavaksi.Sermin taakse petille tuli nainen jonka todettiin olevan siinä tilanteessa että vietiin heti saliin (voi sitä onnea!) Mies mulkaisi mua siinä laverilla ja tokaisi et "noin se homma hoidetaan"..Täytyy myöntää että olin niin äimänä etten osannut edes suuttua kunnolla.Vastasin vaan että oon tän homman hoitanut kolme kertaa ennenkin..

Kommentit (6)

Vierailija

Häissä mies vei multa kuoharilasin kädestä koska imetin meidän vauvaa..kerkesin ottaan maljasta kulauksen ja sitten lähti..ois kai sitä lasillisen voinut ottaa..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"En tahdo" vitsinä alttarilla :/ kyllä hävetti vaikka korjasikin sitten

Olisin "vitsinä" kävellyt alttarilta pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Häissä mies vei multa kuoharilasin kädestä koska imetin meidän vauvaa..kerkesin ottaan maljasta kulauksen ja sitten lähti..ois kai sitä lasillisen voinut ottaa..

Harmi että mies oli jo sanonut tahdon, tuollainen juoppo ei ole vaimomatskua.

Vierailija

No on se aika törkee mun mielestä viedä maljankohotus-lasi kädestä kesken maljankohotuksen..en siis sillä hetkellä imettänyt vaan vauva oli juuri ruokittu ja nukkui..muut onnitteli meitä tuoretta avioparia ja mies kiskaisi lasin kädestäni..:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat