Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Michael Korsin laukkuja saa jo Kärkkäiseltä

Vierailija

Taitaa laukkujen arvo (?) laskea kun laukkuja voi ostaa jo Tokmannin tasoisista tavarataloista. Todella harmi heille jotka ovat laukkuja keräilleet. Itsekin omistan yhden laukun mutta en pidä sitä mitenkään sijoituksena vaan se toimii ihan peruskäyttölaukkuna hyvin :)

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Minua huvittaa ja säälittää nämä naiset, jotka luulevat käsilaukun olevan sijoituskohde.

Ehkä siinä tapauksessa , että kyseessä on joku todella harvinainen luxustalon laukku,

jota sitten säilöt vuosikausia käyttämättömänä pakkauksessaan.

Siltikään ei ole takeita että arvo nousee.

Ja että keräillä oikein jotain MK-laukkuja? Huvinsa kullakin.

Vierailija

Sopii kyllä hyvin Kärkkäisen asiakas profiiliin. Nyt ei tarvise enää maakuntien wt mammojen lähteä hakemaan MK Helsingistä.

Vierailija

Niin? Siellä myydään ihan normaalia tavaraa, mitä muissakin kaupoissa, joten mitä erikoista tuossa on? Paitsi tietysti se, että ap muksahti maanpinnalle MK-korkeuksista. Se on ihan tavismerkki, ei mikään luxus ja ihme, vaikka se on Suomessa ylihinnoiteltu.

Kohta on maakunnan mummot Korsi kainalossa seuroissa, mikäs sen mukavampaa.

Vierailija

Minua alkoi jo aikaa sitten häiritsemään MK:n laukkujen yleistyminen nuorten käytössä. Oma MK maksoi lähes 1000e ja nyt niitä 250 euron rimpuloita kaikkialla.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Mä oon jotenkin aina yhistäny nämä MK:n laukut (jos puhutaan niistä tosi kapeista ja sellaisista kirjekuorimaisista laukuista) varakkaisiin rouviin, joiden miesten lempiharrastuksina on golfaaminen ja Mersujen keräily.. Kivoja nuo laukut, mutta ei aivan mun tyylisiä kuitenkaan ja mietin, miten jotkut saa esim. koulukirjansa mahtumaan niihin, kun teineillä ja nuorilla aikuisilla näyttävät olevan muodissa.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa ja säälittää nämä naiset, jotka luulevat käsilaukun olevan sijoituskohde.

Ehkä siinä tapauksessa , että kyseessä on joku todella harvinainen luxustalon laukku,

Eipä mene ihan noin mustavalkoisesti:

Esim.1. Ostin alkuvuonna Chanelin Wocin 1450e, myin pois hetki sitten 1950e.

Esim.2. Ostin viime vuonna Jacobsin laukun alesta n.80e, myin pois 450e.

Onhan noita esimerkkejä muitakin, mutta nämä tulee aina ekana mieleen.

Vierailija

MK-laukkuja on näkynyt lähinnä läskeillä H&M trikooseen pukeutuneilla lyllertäjillä. Ei kai sitä kukaan minään luksusmerkkinä ole pitänytkään.

Vierailija

Onko sillä jotain merkitystä? Ostitko kyseisen laukun nostattaaksesi statustasi? Ostin Gatwickistä aivan ihanan Michael Korsin laukun, musta-valko-harmaa -raidallisen, en ole itse nähnyt kenelläkään vastaavaa. Sopii mustiin ja valkoisiin vaatteisiin, laatuun olen ollut todella tyytyväinen. Säilyttänyt hyvin muotonsa ja itseasiassa kun tässä katselen sitä niin näyttää tismalleen siltä miltä ostohetkellä. Monet reissut sen kanssa tehty ja arkisin kulkenut milloin vesisateessa ja lojunutkin ties missä. Edes läppärin kuljettaminen yhdessä kirjapinojen kanssa eivät ole saaneet sitä rupsahtamaan.

Kieltämättä vähän häiritsee MK:n teini-imago, mutta kun etsin laukkua niin ajattelin että miksi ihmeessä jättäisin ostamatta laukun joka esteettisesit miellyttää itseäni eniten sen imagon takia. Ajatelkoot muut mitä hyvänsä, minä olen ollut oikein tyytyväinen ja voi olla että ostan jopa kolmannen MK:n! Nahankaan laatua ei ole turhaan kehuttu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onhan noita esimerkkejä muitakin, mutta nämä tulee aina ekana mieleen.

Olet tehnyt muutaman hyvän diilin, mutta kirjoitukseni pointti meni sinulta siis täysin ohi. Pääsitkö  Kauppalehteen tai Taloussanomiin menestystarinaasi sijoittamisesta kertomaan?

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onhan noita esimerkkejä muitakin, mutta nämä tulee aina ekana mieleen.[no /quote]

Olet tehnyt muutaman hyvän diilin, mutta kirjoitukseni pointti meni sinulta siis täysin ohi. Pääsitkö  Kauppalehteen tai Taloussanomiin menestystarinaasi sijoittamisesta kertomaan?

Vaikutat niin "mukavalta" ja "avarakatseiselta" keskustelukumppanilta, että jätetään mun puolesta tähän tämä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat