Miksi naiset käyttää lyhytlahkeisia shortseja?

Vierailija

Niistä saa huoran leiman minun silmissä.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

ssss kirjoitti:
Usein toki näkee mauttomia minishortseja, mutta yhtäkään vaatekappaletta ei voi leimata huoramaiseksi. Lyhyet shortsit ovat kauniit, jos ne on tyylillä yhdistetty ja vartalo on laiha.

http://aijaa.com/LYuAfq[/quote]
Olipa rumia shortseja ja varsinkin ekan kuvan tytön koivet kuin bulimikolla :x

Vierailija

Pitkäsääriselle, hoikalle naiselle ne sopivat hyvin ja oikeassa tilanteessa, tottakai. 

Monet ihmiset käyttävät itselleen huonosti sopivia vaatteita saattaa johtua siitä, ettei heillä ole realistista käsitystä omasta vartalostaan eikä isoa peiliä. 

Se, että shortsit saavat ap:n ajattelemaan huoria, on ap:n ongelma. 

Vierailija

Mun mielestä noi minishortsit ja kaikki muukin mini sopii vaan pyöreille, reheville naisille.

T: Laiha tikkujalka joka ei ikinä kehtais tommosilla lähteä mihinkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on kaunis näky kun posliini pillu vilkkuu ruskettuneiden pakaroiden välistä pakaramittaisissa shortseissa:)

Jopas on pitkät ja roikkuvat häppärit sitten joillain. Lepattaako ne tuulessa kans?

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Mielestäni shortsit eivät sovi yhdellekään naiselle. Miksi ette käytä hameita tai mekkoja?

No, kesäisin mekot/hameet on ahdistavia jos vähänkään tuulee, sillä tuntuu siltä että helma nousee liiankin ylös ja paljasta pintaa näkyy enemmän kuin on tarpeen. Käytän kyllä toisinaan hameita tai mekkoja, mutta mulle ne on tosi epäkäytännöllisiä.. Maksimekot/-hameet taas saavat mut näyttämään joltain hemmetin matamilta, ellen sitten käytä ihonmyötäisiä mekkoja/hameita, joissa on taas omat ongelmansa.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat