Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uusi juttu menossa, petin exän kanssa

Vierailija

Juu, elikkäs uusi juttu menossa tosi kivaan mieheen jonka kanssa seksi on upeaa ja henkistä yhteyttäkin löytyy. Olen häneen ihastunut. Mutta mutta, exäni haluaa minut vielä takaisin ja olen yrittäny selventää hänelle, ettei minulla ole muuta antaa kuin ystävyyttä. Viime yönä otin kotona viiniä ja katselin sarjoja kun exä laittoi viestiä että on tässä lähellä, voiko tulla kylään. Vastasin että juu ja toinen viesti perään että lähdet sitten kohta kotiin. Aiemmin ollut ongelmia juuri sen kanssa, ettei exä tahdo lähteä millään luotani pois jos päästän kylään. No hän tuli, otettiin viiniä ja juteltiin, sanoin että lähde kohta kotiin että mua väsyttää ja loppujen lopuksi hän aneli että anna nukkua täällä, lähden aamulla pois. No minä lähdin nukkumaan, mies perässä tuli viereeni sänkyyn ja rupesi hyväilemään. En vastustellut, se oli taivaallista. Loppujen lopuksi jumppasimme monta tuntia aamuun saakka ja aamulla vielä lisää. Tunsin syyllisyyttä, mutta jossain vaiheessa tuli ajatus että olen melkoinen lortto joka vaatii kuritusta ja niin meidän jumppa muuttui astetta rajummaksi mutta nautin siitä täysin rinnoin. Oli ihanaa olla tuhma! No nyt tietysti kiiman laskettua ja kun exä vihdoin lähti tässä kysyn että kuinka normaali tämmönen exän kanssa vehtaaminen on? Kuinka pitkään teillä on jatkunut homma seksuaalisella tasolla?

Kommentit (7)

Vierailija

tyhmä olet, hetken huuman takia pilasit kauniisti alkaneen uuden suhteen, sulla ei ole enää paluuta siihen

M39

Miusta tuntuu, et aika yleistä tollanen touhu kuitenkin on, jos seksi on ollut nautinnollista. Olen miettinyt, että voisiko tuollasen toiminnan sisällyttää parisuhteseen, kun ei näitä asioita aina ole järjellä selitettävissä. Minunkin exät on parisuhteen aikana sanoneet, et vois toisen miehen ottaa mukaan sänkypuuhiin ja mitä olen havainnoinut, niin moni hakee lisää seuraa seksitouhuihinsa. Parempi kai se olis, jos se tapahtus tiedostettuna kuin että pettäisi toista. Oonko mie ihan sekasin?

M39

Tosin tässä tapauksessa ei pitäs antaa toisen ymmärtää väärin tilannetta, että osaisi sit puhua milaisesta suhtesta on kiinni ja varmistaa, että toinen ymmärtää.

Vierailija

Kyllä tämä exä tietää nykyisestä. Mutta ei toisinpäin. Uutta juttua kestänyt vasta 3 viikkoa. Koska omatunto soimaa, en enää aio olla exän kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juu, elikkäs jonne yrittää nyt vähän liikaa.
Nainen ei koskaan tee pahaa, se on vain mies joka teeskentelee olevansa nainen. Palstalla ei ole miesvihaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat