Never been loved

Seuraa 
Liittynyt20.11.2015

Mies, 46v. Tuntuu että en olo koskaan saanut kunnolla rakkautta. Rakastuin ensimmäisen kerran n. 6-7 vuotiaana naapuriini, joka tuli kanssani samalle luokalle. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta todellakin; olin korviani myöten rakastunut. Minulla meni jopa välit poikki parhaaseen luokkakaveriini, ehkä nelosella tai viitosella, koska hän oli ihastunut/rakastunut samaan tyttöön. Katiin.

Kommentit (3)

Käyttäjä313
Seuraa 
Liittynyt20.11.2015

No, olin tietty ujo, enkä saanut koskaan kerrottuani tunteina hänelle. Joskus kutosella ehkä, kuulin kavereilta, että yksi hyvän näköinen tyttö meidän luokalta  oli ihastunut minuun, mutta en ollut kiinnostunut, koska yhä rakastin sitä toista...

ap.

Käyttäjä313
Seuraa 
Liittynyt20.11.2015

No sama toistui sitten lukiossa. Taas korvia myöten pihkassa. Väärään henkilöön. Päättäjäisissä joku rinnakkasluokkalainen tuli umpihumalassa kaulaani ja tunnusti epätoivoista rakkauttaan. No, olin niin kiinni yhdessä toisessa, että ei kiinnostanut. Armeija-aikan selvisi, että tämä toinen ei ollut kiinnostunut minusta. Masennuin täysin.

ap.

Käyttäjä313
Seuraa 
Liittynyt20.11.2015

Sitten oli monta seurustelujuttua jotka päättyi liian nopeasti. Lopulta olin aivan rikki. En edes tajunnut, että olin masentunut. Tai en ainakaan tunnustanut sitä itselleni, enkä kenellekkään läheisistäni. Edes vanhempani eivät huomanneet sitä, vaikka asuin kotona 24 vuotiaaksi asti.

Masennus vei niin pahasti voimani, että opiskeluni jäivät kesken; kahteen otteeseen.

ap.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat