Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko CocaCola (myös) joulujuoma?

Vierailija

Tuli vaan mieleen kun pullossa mistä nyt kaadan itselleni kokista on taas joulupukin kuva ja teksti "jaa hyvää joulumieltä".
:)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen kun pullossa mistä nyt kaadan itselleni kokista on taas joulupukin kuva ja teksti "jaa hyvää joulumieltä".
:)
No ainakin ovat tainneet onnistua markkinoinnissa :D

Vierailija

Mä en ole oppinut juomaan mitään viinejä, joten meillä joulupöydässä muut juovat eri viinejä, mä ja lapset PepsiMaxia.

Vierailija

Meijän joulupöytään(kin) kuuluu cokis.Tai Pepsi.
Toiset tinttaa muka hienostuneesti viiniä,jota minä en ymmärrä,minä juon limua:)

Vierailija

No ei ole!

Vaikka yrittäähän ne kovasti, ja täytyy myöntää, että itsekin käytän sellaisesta punanuttuisesta Ho-ho-americanpukista nimitystä Coca-Cola-pukki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu sellaista myrkkyä juo muutenkaan?

Mitäs myrkkyä siinä on? No ei se mitään vaikka olisikin, juon silti. Vaikka myönnetään että jää paha maku suuhun. Muuten ihan pirun hyvää. Ehkä kirjaimellisesti...

Vierailija

Kyllä meidän lapset saa juoda Cokista joulupöydässä kun se on meillä vain "juhlajuoma" eikä sitä lipitetä joka päivä,

Pukki 46

N iin eikös jouluoukin punainen puku ja suuri osa  nykyisestä habituksesta, ole nemenomaan CocaColan lanseeramaa. CocaColan mainos osaston ansiota nykyisen kaltainen pukki sai kansaenvälistä tunnettavuutta ja jäi maailman laajuiseksi standardiksi.

http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/24_faktaa_joulupukista.

"Haddon Sundblom 1931 marssitti näyttämölle kirkkaanpunaiseen lyhyeen takkiin sonnustautuneen Coca-Cola-pukin ja sementoi punaisen pukin väriksi. "

https://fi.wikipedia.org/wiki/Joulupukki

"Vuonna 1931 Haddon Sundblom keksi piirtää Coca-cola-pukin ja Santa Claus -hahmo levisi mainosten avulla koko maailmaan"

Pukki 46

Vierailija

Punanuttuinen joulupukki on tosiaan Coca Cola Companyn lanseeraama mielikuvitusolento. Tuota ennen Suomessa joulupukin vaatteiden väritys oli harmaa/ruskea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Samat ruoat sieltä aina löytyy, pepsi max piristää, ainakin minua.

Ja mua!Vaikka ei ois joulukaan;)

Vierailija

Onhan jouluisin aina se cokis mainoskin :) Kai se on joulujuomaa, jos niin haluaa. Mulle se on herkku jota juon tosi harvoin, eli just esimerkiksi jouluksi saatan ostaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en ole oppinut juomaan mitään viinejä, joten meillä joulupöydässä muut juovat eri viinejä, mä ja lapset PepsiMaxia.

Eri alkoholituotteita nauttineen voin sanoa, että ykskään ei ole pepsiä voittanut. Ja pommaci on parempaa kun ykskään kuohari.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat