Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan eksän pois mielestä kun olen sängyssä nykyisen kanssa? ja sukulaiset myös...

Vierailija

Joo ärsyttävä ongelma erottiin viime vuonna ja nyt parin kk ajan eksä tulee mieleen aina kun harrastan seksiä nykyisen kanssa. Ja sitten tulee välillä sukulaisia mieleen ne vain tulee mieleen ja joudun ajatella sitten mieluummin eksää ja yritän hokea nykyisen nimeä mutta sitten alkaa naamat pyöriä mielessä. Ärsyttää kun joku Paavo eno pyörii mielessä seksin aikana. Ja pelottaa jos sanon eksän nimen ääneen.

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
hauskaa on juu ja todellinen ongelma. Mulla on varmaan joku trauma? Ap
No onhan tää nyt hauska. Mutta siis vakavasti puhuen, ei kai siitä haittaa ole keskittyä siihen eksän miettimiseen. AJatttele sitä suosiolla, niin ei tarvi murehtia sukulaisten kuvista...

Vierailija

Ole yksin ennen kuin ajattelet tollasia. Oletko siirtynyt suhteesta suoraan seuraavaan ja korvaavaan pelkästään seksin ja sen takia, että on edes joku?

Vierailija

Miksi erosit? Jätit ilmeisesti itse, kun kauhee syyllisyys tuntuu pukkaavan lävitse? Miksi teit niin? Jätitkö lapsetkin ja lasten äidin jonkun himon takia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et oo käsitellyt eroa, jokin painaa? Tarvitsetko vähän omaa tilaa?

Pöh ei kaikkea tarvi tuolleen analysoida. ihmiset on komplekseja ja kuitenki niin yksinkertasia ettei kaikelle ole mitään järkevää selitystä.Olen kommentin 3 kirjoittaja

Vierailija

Yrittäisin kyllä keskittyä ajattelemaan sitä nyksää eksän ja sukulaisten sijasta. Onks ne sukulaiset ollut siellä sängyssä mukana (ainakin ajatuksissa) myös aikaisemmin vai miten ne nyt sinne on mukaan päässeet?

Vierailija

sis ei seksi ole huonoa nää vaan on tapana tulla mieleen ihan siinä alkuvaiheessa vahvasti, keskikohdassa saan ne hieman huuhdottua pois sitten ihan lopussa taas sukulaisia, ällöttää.. t AP

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat