Huijaava esimies, mitä tehdä?

Vierailija

Kaipaisin nyt neuvoja viisaammilta ja oikeastaan mitä ajatuksia tahansa. Ongelmana siis että uudessa työssäni esimieheni ei ole kovin rehellistä ihmistyyppiä ja moraalittomuus ja sääntöjen kiertäminen hankaloittaa jo työtäni lähes päivittäin.

Kyseessä ei ole laittomuus tai rikos vaan ennemminkin se että itse olen oikeudenmukainen ihminen ja esimieheni taas kulkee aina sitä tietä joka on harmaata aluetta.

Suurin hankaluus tästä muodostuu kun esimies määrävässä asemassa antaa työtehtäviä minulle, tehtäviä jotka koen olevan väärin ja vastoin sääntöjä, tai paremminkin juuri sillä harmaalla alueella.

Olen kieltäytynyt tehtävistä mutta käy todella raskaaksi aina tarkistaa tehtävänanto että onko se varmasti sääntöjen mukainen. En voi luottaa esimieheeni.

Nyt kaipaisin vinkkiä että miten toimia ko. tilanteissa? Onko täällä joku ollut samankaltaisessa tilanteessa, huijaavan ja moraalittoman esimiehen alaisena?

Kommentit (2)

...

esimiehelläsi on myös esimies, jolle voit ilmoittaa havainnoistasi tai liittoosi. Riippuen työtehtävistäsi on myös vastuusi ilmoittaa mahd rikkeet ym eteenpäin. Löydät kyllä väylät kun tutkit asiaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat