Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huumeita käyttävä mies vainoaa

Vierailija

Tuli tindermatch. No vaihdettiin numeroita.
Nyt selvisi, että mies käyttää huumeita. Ja on kauhea takertuja jne. Kaverini tietää kyseisen miehen tai on kuullut juttuja jotka nyt osoittautui ihan todeksi. En pääse eroon miehestä se laittaa viestiä joka päivä.
En vastaa ja sitten soittaa ja taas viestiä.

Viestit on mm. Miksi et vastaa?
En ole tehnyt mitään väärää?
Tahdon nähdä sinut!!!! Nyt!!! Kuulla edes äänesi!
vastaa!!!!
Voinko tulla kylään????
Olisimme ihan pari:)

Laitoin viestin missä sanoin, että nyt ei kiinnosta sori älä ota yhteyttä enää.
No mies jatkaa silti! Tänään tuli sitten viesti missä kysyi "asutko vielä siinä kukkakadulla?"
Ja minä asun "kukkakadulla" enkä ole tätä sille kertonut. Kysyi myös missä vanhempani asuvat. Pelottaa nyt jo iltaisin ja alan olemaan vainoharhainen, että tuo mies vaanii jossain.

Pelottaa myös olla kovin tyly, ettei mies suutu ja tee jotain. Mites toimin nyt?

Kommentit (6)

Vierailija

niin tätä on kestänyt kohta kolme viikkoa vaikka en vastaa ja tuon viestin lähetin jo ekalla viikolla. AP

Vierailija

Voi eiii! Yritä vain kadota hetkeksi. Hae salausta tiedoilledi. Voit soittaa ja kysellä neuvoja poliisilta, vaikka mitään rikostahan tuossa ei ole. Uskotaan, että tilanne raukeaa ja reppana löytää uusia mielenkiinnon kohteita. Eihän sulla oo niin vanha liittymä, et sais siitä vanhempiesi tiedot??

Vierailija

saa vanhempien osoitteen ja kerroin vanhemmille tuosta miehestä. Ja estin whatsappissa mutta soittelee silti ja laittaa normi tekstaria. AP

Vierailija

Ellei ole väkivaltataustaa, istunut linnassa taposta tai murhasta, laittaisin vielä yhden tekstiviestin. Kerro, että jos enää laittaa viestiä, menet poliisin puheille.

Vierailija

Ilmankos sitä kiinnostaa kun asut Kukkakadulla.
Anna sen numero mulle. Mä käyn kuumana narkkareihin. Mielelläni saisin häneltä tuollaisia viestejä.

N28

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat