Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä on epävakaa persoonallinen..

Vierailija

löytyykö siitä positiivisia luonteenpiirteitä ?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Ei häiröön liity mitään kivoja piirteitä. Ikävä ja lähipiirille kauhea häiriö.
Ihminen on toki muutakin kuin häiriö. Hänellä voi olla kivoja ominaisuuksia. Valitettavasti tässä häiriössä ne näkyvät vain joskus

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihminen on toki muutakin kuin häiriö. Hänellä voi olla kivoja ominaisuuksia. Valitettavasti tässä häiriössä ne näkyvät vain joskus

Paljonkin hyviä puolia löytyy, mutta vain hänen halutessaan. Stressaava ihminen kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Epävakaaksi diagnosoituna on kyllä pakko vastata tähän. Oma lähipiirini ei edes asiasta tiedä, kukaan ei tiedä. Pitävät mua ihan normaalina, olen kiltti, ystävällinen ja auttavainen ihminen. Epävakaan persoonallisuushäiriön kanssa oppii kyllä elämään niin, ettei se ulkopuolisille näy.

Vierailija

No ihan oikeasti voin kertoa sellaisen puolisona olleena, että ei voi koskaan tietää, miten toinen reagoi mihinkin. Toimii impulsiivisesti ja saa raivareita ihan tyhjästä. Tuhoaa koko perheen. En tiedä, ovatko kaikki tällaisia, mutta tämä oli. Onneksi nyt löysi vakaan uuden naisen tuhottuaan minut ja perheemme henkisesti.

Tällaisiin ei voi luottaa yhtään, tekevät hetken mielijohteesta mitä vaan, eivät pidä lupauksiaan, eivät pysty suunnittelemaan mitään tai suunnitelmat menevät kuitenkin mönkään, pettävät, valehtelevat jne...

googlettamalla voit hakea tietoa, epävakaa persoonallisuushäiriö

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ihan oikeasti voin kertoa sellaisen puolisona olleena, että ei voi koskaan tietää, miten toinen reagoi mihinkin. Toimii impulsiivisesti ja saa raivareita ihan tyhjästä. Tuhoaa koko perheen. En tiedä, ovatko kaikki tällaisia, mutta tämä oli. Onneksi nyt löysi vakaan uuden naisen tuhottuaan minut ja perheemme henkisesti.

Tällaisiin ei voi luottaa yhtään, tekevät hetken mielijohteesta mitä vaan, eivät pidä lupauksiaan, eivät pysty suunnittelemaan mitään tai suunnitelmat menevät kuitenkin mönkään, pettävät, valehtelevat jne...

googlettamalla voit hakea tietoa, epävakaa persoonallisuushäiriö

Mä olen juuri samanlainen.. :/ Hakeuduin hoitoon viime vuonna (aivan liian myöhään), saa nähdä pystynkö muuttumaan.

Vierailija

Mulla on tämä diagnoosi. Mutta myös perhe, ystäviä, työ- ja opiskelupaikka. On toki ollut myös masennusta ja muutama psykoosi. Koen eläväni melko normaalia elämää. Tämä diagnoosi näkyy mun arjessa mm sillä tavalla, että väsyn melko helposti isossa seurueessa ja otan välillä aika raskaasti vastoinkäymiset. Näkyy myös positiivisessa mielessä, elän melko tunteella, iloitsen aidosti muiden puolesta ja olen tosi empaattinen.

Vierailija

Tää ilmenee yhtä monella tavalla kuin on ihmisiäkin. Monet ovat juuri niitä häiriötapauksia, mutta toiset taas sisäänpäinkääntyneitä eivätkä tahdo kenellekään pahaa. Se on tunne-elämän häiriö.

Vierailija

Persoonallisuushäiriö.
Taipumus sotkea asiansa. Ihmissuhteet vaikeita. Kova hämmentämään ja manipuloimaan. Itsekäs, ilkeä.
Varmaan suurin osa niistä, joita luullaan narsisteiksi (jotka on paljon vähemmän haitallisia muille)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tää ilmenee yhtä monella tavalla kuin on ihmisiäkin. Monet ovat juuri niitä häiriötapauksia, mutta toiset taas sisäänpäinkääntyneitä eivätkä tahdo kenellekään pahaa. Se on tunne-elämän häiriö.

Ei vaan persoonallisuushäiriö.
Ja erittäin haitallinen lähipiirille
Vaikea hoitaa, koska epävakaa ei näe itsessään vikaa. Vika on aina muissa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei vaan persoonallisuushäiriö.
Ja erittäin haitallinen lähipiirille
Vaikea hoitaa, koska epävakaa ei näe itsessään vikaa. Vika on aina muissa

Alanuolia? Tosiasiaan. Kannattaa hankkia tietoa, ettei tarvitse luulla

Hulluko?

No tuotaa... Itselläni on tämä ja kyllä se on niin että syytän itseäni kaikesta. En muita. En myöskään manipuloi, ilkeile tai riehu. Tähän häiriöön kuuluu mukamas musta-valkoisuus, mutta eikö nämä jotkut kommentit täällä kerro enemmän siitä musta-valkoisuudesta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat