Miehet oikeasti vain ajattelevat ja elävät ihan eritavalla kuin minä, nainen tässä sivistysvaltiossa

Vierailija

Juuri tässä samalla katson tuota Arman ja viimeinen ristiretki ohjelmaa. Se on joissakin maissa tyttölasten isille ihan ok naitattaa lapsensa 8-14v jollekin vanhalle harpulle. Tää ei mene ei mitenkään minun jakeluuni, oma isäni teki kaikkensa suojellakseen minua toiselta sukupuolelta oli ikä mikä tahansa. Ilmeisesti kuitenkin suurin osa miehistä ei välitä naiko lapsen. Kyllähän se on oksettava ajatus :(. Täytyy myöntää, etten voi ymmärtää, en voi päästä edes lähelle sitä mitä mies ajattelee ja suoraan sanottuna en edes halua tietää, on se minun ajatusmaailmaani liian sairasta.

Kommentit (10)

Vierailija

Mitä mies ajattelee, no ehkä kannattaa kysyä niiltä miehiltä joiden kulttuuriin tuo kuuluu. Heidän ajatusmaailma kun on aika vieras monille.

Vierailija

Siihen aikaan kun ihmisen keskimääräinen elinikä oli n. 30 vuotta (jos sitäkään) vanhan miehen naiminen saattoi olla ihan järkevä idea, koska miehellä piti olla vaurautta perheensä elättääkseen varsinkin yhteiskunnissa joissa naiset eivät tehneet varsinaista palkkatyötä. Käsiä tarvittiin kotona hoitamaan eläimiä ja tekemään asioita kotona. Niihin aikoihin vauraus oli usein kasautunut vanhemmille miehille.. ei tosin aina... jotka nyt olivat sitten sattuneet pysymään elossa pidempään.

Italiassakin 1600-luvulla mentiin yleisesti 16-vuotiaana naimisiin ja todella monen kuolo korjasi ennen sitä 30-vuoden ikää. Antaa perspektiiviä.

Tietenkin käytäntö on nykyajan maailmassa sinänsä tarpeeton, koska lääketiede ja yhteiskunta on taloudellisesti kehittynyt...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juuri tässä samalla katson tuota Arman ja viimeinen ristiretki ohjelmaa. Se on joissakin maissa tyttölasten isille ihan ok naitattaa lapsensa 8-14v jollekin vanhalle harpulle.

Miksi sekoitat jonkun primitiivisen aivovammaisen kiihkouskonnon sivistysvaltion tapoihin?

Vierailija

"Miehet oikeasti vain ajattelevat ja elävät ihan eritavalla kuin minä, nainen tässä sivistysvaltiossa"

Siis mitkä miehet? Meidän yhteiskunnan miehet? Voisitko olla epäselvempi

Vierailija

Veikkaisin ajattelun johtuvan enemmän kulttuurista kuin sukupuolesta. Vrt. Somaliassa tyttöjen sukupuolielinten silpominen on tärkeä perinne etenkin naisille.

Vierailija

Yleltä tuli dokkari pikkupoikien hyväksikäytöstä, ei Suomessa tuollaistakaan tapaa tai perinnettä ole. Meno pikkuisen erilaista kuin länsimaissa ja Suomessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
oma isäni teki kaikkensa suojellakseen minua toiselta sukupuolelta oli ikä mikä tahansa.

Kuulostaa aika sairaalta. Vaikuttaa selkeästi vielä aikuisenakin tuollainen miessukupuolen demonisointi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat