Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostunut nuolemaan, läimäytin

Vierailija

Mies sanoi ettei suostu nuolemaan minua ennen kuin pesen alakertani. Ikinä ei ole minua niin loukattu. Läimäytin sitä äijää naamalle. Miehet on sikoja!

Kommentit (10)

Vierailija

Minä nuolisin vaimon pildeä koska vaan pesemättömänäkin, mutta hän ei pidä nuolemisesta. Tämä rassaa kun ei saa nuolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi ettei suostu nuolemaan minua ennen kuin pesen alakertani. Ikinä ei ole minua niin loukattu. Läimäytin sitä äijää naamalle. Miehet on sikoja!

Minä niin mieleni pahoitin ... tuosta siaksi nimittelystä. Varsinkin kun minä en tunne häntä eikä hän todennäköisesti minua. Pyydän miehenä omasta puolestani mitä nöyrimmin anteeksi.

Vierailija

Naistenvihaajan tekemä provoaloitus. Näitä on ollut aika paljon palstalla viime aikoina. Liian ilmiselviä nää jutut.

Vierailija

Totta kai pitää olla värkin puhdas ennen ku alkaa nuolemaan, moniko nainenkaan muka suostuisi imemään hikistä/kautta muuten likaista kullia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän sinulla ei ole mitään itkemistä kun tekee samoin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat