Kun mies ei halua seksiä kuin kerran viikossa.

Vierailija

Eikä siihen auta yhtään mikään. Ei keskustelut, ei seksikkäät alusvaatteet yms onko silloin syytä erota ja rikkoa perhe? mitä mieltä olette?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Kerran viikossa on vielä aika hyvin. En lähtisi tuon takia hajottamaan perhettä. Osa miehistä ei halua kuin kerran vuodenajassa tai harvemmin, eikä siihenkään auta yhtään mikään, kun ei niillä ole omaa motivaatiota tehdä asian eteen mitään. Ei ehkä "saisi", mutta ajattelen, että sen osapuolen, jonka tarpeet poikkeavat selvästi keskiverrosta, tulisi parisuhteessa pystyä ajattelemaan "minulla on ongelma" ja olla valmis tekemään järjestelyjä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On kyllä syytä kysyä kumpi vie? Rakkaus puolisoon vai rakkaus itseen? Vaikuttaa ihan jälkimmäiseltä vaihtoehdolta.
Kyllä rakastan puolisoani mutta kun tilanne vuodesta toiseen sama niin harmittaa. Minulla on kuitenkin aina olleet kovat seksihalut.

Vierailija

Kerran viikossa on säännöllistä seksiä kuitenkin eikä lopulta edes kovin vähäinen määrä.

En lähtisi tuolla perusteella perhettä rikkomaan. Toki asia haittaa elämäänne merkittävästi ja kumpikin kärsitte tilanteesta suuresti.. Ja jos ette näe ahdistavaan, kipeään tilanteeseen mitään muuta ratkaisua.

Näin ulkopuolisen korvaan ongelma kuulostaa pieneltä ja seksimääränne ihan kohtuulliselta kuitenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pillulla ajatteleva nainen.
Eikö sitten ole olemassa muita joilla kovat halut? onko se kauheaa jos haluaisi seksiä 2-4 kertaan viikossa?

Vierailija

Mun mies ei halua kuin 2-3 kertaa viikossa ja mä haluaisin vaikka joka päivä. Mulla on myös aina ollut kovat halut ja ihan keski-ikäisiä jo ollaan, 20 vuotta yhdessä. Olen tyytynyt tähän ratkaisuun, en lähde perhettä rikkomaan tällaisen takia.

Vierailija

Omasta kokemuksesta voin sanoa että miehen maksimimäärän aika pitkälle määrää siittiöidentuottokyky. Kun sieltä alkaa tuleen pelkkää ejakulaationestettä niin ainakin minulla on melkoisen puutunut olo eikä seksi ole enää nautinnollista.

Itsellä se on noin kerran 2 päivässä mutta nautinnollisinta kerran viikossa. Miehen järjestelmien täytyy antaa hieman palautuakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisitko ajatella arkielämää enemmän ylä- kuin alapäällä!
Tietysti mutta minusta on normaalia että tämä harmittaa kun tilanne jatkunut samana vuosikausia. Tuskin se tästä tulee vuosien saatossa paranemaan, miehen halut saattavat vielä vähentyä.

Vierailija

Onko se seksi hyvää, kun sitä on?

Etkö oikeasti ikinä saa useammin?

Vähän sama tilanne täällä, joskin haluaisin 2-3 kertaa päivässä ja mies korkeintaan sen verran viikossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko se seksi hyvää, kun sitä on?

Etkö oikeasti ikinä saa useammin?

Vähän sama tilanne täällä, joskin haluaisin 2-3 kertaa päivässä ja mies korkeintaan sen verran viikossa.

On seksi on silloin hyvää kun sitä on. Ehkä kerran maksimissaan pari kertaa vuodessa on tilanne jossa mies haluaa kaksi kertaa viikossa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat