Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei halua seksiä kuin kerran viikossa.

Vierailija
19.11.2015 |

Eikä siihen auta yhtään mikään. Ei keskustelut, ei seksikkäät alusvaatteet yms onko silloin syytä erota ja rikkoa perhe? mitä mieltä olette?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa on vielä aika hyvin. En lähtisi tuon takia hajottamaan perhettä. Osa miehistä ei halua kuin kerran vuodenajassa tai harvemmin, eikä siihenkään auta yhtään mikään, kun ei niillä ole omaa motivaatiota tehdä asian eteen mitään. Ei ehkä "saisi", mutta ajattelen, että sen osapuolen, jonka tarpeet poikkeavat selvästi keskiverrosta, tulisi parisuhteessa pystyä ajattelemaan "minulla on ongelma" ja olla valmis tekemään järjestelyjä.

Vierailija
2/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä syytä kysyä kumpi vie? Rakkaus puolisoon vai rakkaus itseen? Vaikuttaa ihan jälkimmäiseltä vaihtoehdolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä syytä kysyä kumpi vie? Rakkaus puolisoon vai rakkaus itseen? Vaikuttaa ihan jälkimmäiseltä vaihtoehdolta.

Kyllä rakastan puolisoani mutta kun tilanne vuodesta toiseen sama niin harmittaa. Minulla on kuitenkin aina olleet kovat seksihalut.

Vierailija
4/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillulla ajatteleva nainen.

Vierailija
5/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti homo, jos ei pillu kelpaa.

Vierailija
6/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa on säännöllistä seksiä kuitenkin eikä lopulta edes kovin vähäinen määrä.

En lähtisi tuolla perusteella perhettä rikkomaan. Toki asia haittaa elämäänne merkittävästi ja kumpikin kärsitte tilanteesta suuresti.. Ja jos ette näe ahdistavaan, kipeään tilanteeseen mitään muuta ratkaisua.

Näin ulkopuolisen korvaan ongelma kuulostaa pieneltä ja seksimääränne ihan kohtuulliselta kuitenkin.

Vierailija
7/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillulla ajatteleva nainen.

Eikö sitten ole olemassa muita joilla kovat halut? onko se kauheaa jos haluaisi seksiä 2-4 kertaan viikossa?

Vierailija
8/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halua kuin 2-3 kertaa viikossa ja mä haluaisin vaikka joka päivä. Mulla on myös aina ollut kovat halut ja ihan keski-ikäisiä jo ollaan, 20 vuotta yhdessä. Olen tyytynyt tähän ratkaisuun, en lähde perhettä rikkomaan tällaisen takia.

Vierailija
9/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa että miehen maksimimäärän aika pitkälle määrää siittiöidentuottokyky. Kun sieltä alkaa tuleen pelkkää ejakulaationestettä niin ainakin minulla on melkoisen puutunut olo eikä seksi ole enää nautinnollista.

Itsellä se on noin kerran 2 päivässä mutta nautinnollisinta kerran viikossa. Miehen järjestelmien täytyy antaa hieman palautuakin.

Vierailija
10/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko painosi noussut huomattavasti?

Vierailija
11/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko painosi noussut huomattavasti?

Ei ole, saman painoinen olen aina ollut.

Vierailija
12/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ajatella arkielämää enemmän ylä- kuin alapäällä!

Vierailija
13/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ajatella arkielämää enemmän ylä- kuin alapäällä!

Tietysti mutta minusta on normaalia että tämä harmittaa kun tilanne jatkunut samana vuosikausia. Tuskin se tästä tulee vuosien saatossa paranemaan, miehen halut saattavat vielä vähentyä.

Vierailija
14/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se seksi hyvää, kun sitä on?

Etkö oikeasti ikinä saa useammin?

Vähän sama tilanne täällä, joskin haluaisin 2-3 kertaa päivässä ja mies korkeintaan sen verran viikossa.

Vierailija
15/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama tilanne täällä, joskin haluaisin 2-3 kertaa päivässä ja mies korkeintaan sen verran viikossa.

On seksi on silloin hyvää kun sitä on. Ehkä kerran maksimissaan pari kertaa vuodessa on tilanne jossa mies haluaa kaksi kertaa viikossa.

Vierailija
16/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On seksi on silloin hyvää kun sitä on. Ehkä kerran maksimissaan pari kertaa vuodessa on tilanne jossa mies haluaa kaksi kertaa viikossa.

Onko sulla ollut muita seksikumppaneita? Tekeekö miehesi kaikki haluamasi temput kun seksiä on? 14

Vierailija
17/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm. ihan todella hyvä määrä. vai oletteko olleet yhdessä vasta alle puoli vuotta?

Vierailija
18/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa? Tuohan on ruhtinaallisesti seksiä!

terv. viimeksi seksiä puoli vuotta sitten

Vierailija
19/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi halukkuus sama ympäri vuoden? Meinaan itselläni ainakin kaamosaikaan ei tee mieli niin usein kuin keväällä ja kesällä.

Vierailija
20/27 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne. Noin kahdeksan vuotta yhdessä. En tiedä mistä kiikastaa. Useammin jää viikko väliin kuin on kahdesti viikossa. Itse taas haluasin ainakin kahdesti viikossa. Mutta olen ajatellut että se on kuitenkin pieni vika. Mitä mieltä te olisitte tästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi