Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka painostaa hienovaraisesti kosintaan?

Vierailija

Ollaan seurusteltu yli kolme vuotta ja aina puhetta, että naimisiin mennään jne.

En haluaisi PAINOSTAA miestä kosimaan, mutta kaipaisin hyviä vinkkejä siitä, kuinka vihjailla asiasta "kosintaan kannustavasti". Onko kellään hyviä vinkkejä? :)

Kommentit (10)

Vierailija

Juurihan sanoin, etten halua painostaa. En tiedä, onko mies "valmis", vaikka olemme puhuneet asiasta. Haluaisin ehkäpä siis vihjailla nimenomaan vain siitä, että itse olisin nyt valmis vastaamaan myöntävästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juurihan sanoin, etten halua painostaa. En tiedä, onko mies "valmis", vaikka olemme puhuneet asiasta. Haluaisin ehkäpä siis vihjailla nimenomaan vain siitä, että itse olisin nyt valmis vastaamaan myöntävästi.
Juurihan sinä painostamisesta puhuit otsikossa. :) Jos viestintäsi on tuota tasoa kasvotuksinkin, niin ei ihme, etteivät vihjailusi tai painostamisesi oikein osu kohdalleen. 

"Miten painostaa miestä kosintaan? Niin, en minä mitenkään painostaa  halua, mutta miten kuitenkin voisin vähän painostaa?"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sinä painostamisesta puhuit otsikossa. :) Jos viestintäsi on tuota tasoa kasvotuksinkin, niin ei ihme, etteivät vihjailusi tai painostamisesi oikein osu kohdalleen. 

"Miten painostaa miestä kosintaan? Niin, en minä mitenkään painostaa  halua, mutta miten kuitenkin voisin vähän painostaa?"

En ole mitään vielä vihjaillut enkä painostanut - ajattelin ensin luoda jonkin strategian, juuri siksi, etten vaikuta painostavalta enkä säikäytä häntä. 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En ole mitään vielä vihjaillut enkä painostanut - ajattelin ensin luoda jonkin strategian, juuri siksi, etten vaikuta painostavalta enkä säikäytä häntä. 

ap

Joo, ymmärrän, mutta voin sanoa kokemuksesta, ettei sellainen kädestäväännetty kosinta sitten kumminkaan ole kiva, vaikka edes ihan vähän vääntäisit. Se on jäänyt mieleen omasta toiminnasta, että minä sen masinoin, minä sen "vaadin". Se ei ollut spontaani, tai "vapaaehtoinen". Nyt kun olemme olleet naimisissa jo kohta 25 vuotta, en edelleenkään halua muistella sitä kosintaa, se ei ole onnellinen muisto, en koskaan kerro siitä, kun muut naiset kertovat ihanista kosinnoistaan. Joista ehkä joku muukin on sellainen kädestäväännetty...

Siis neuvoni on tämä: kosi itse, jos haluat naimisiin. Tai odota rauhallisesti, että sinua kositaan.

Vierailija

Pyöräytä sille muksu, joko miehes kanssa tai ilman miestäs. Silloin olis helpompi vihjaista että nyt olis aika ....

Vierailija

Ota tulevaisuus puheeksi. Kysy milloin olisi aika mennä naimisiin. Haluaako mies mennä naimisiin vai onko avoliitto parempi. Muistakin suunnitelmista kannattaa puhua.
Olet katsellut liikaa elokuvia, jos miehen polvistumien ja orinsessahäät on hartain toiveesi

Vierailija

Ei ole miehen mitään järkeä mennä naimisiin 2010-luvulla. Elämässä on paljon parempia vaihtoehtoja esim. MGTOW ja Red Pill filosofia. Miehesi elää sinisen pillerin maailmassa jos naimisiin haluaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat