Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: kiinnostunut vai ei

Vierailija

Jos mies tuijottaa minus intensiivisesti pitäessään pienelle porukalle luentoa, niin voisiko hän olla kiinnostunut? Katsoo ja hymyilee muutenkin aivan ihanasti.

Kyllä vai ei?

Kommentit (4)

Hmm

Sä ainakin oot. Ei voi tietää onko se ihastunut, joskus oma mieli tekee kepposiaan ja kuvittelee toisen olevan ihastunut vaikka toinen olisi vaan mukava.

Ehkä sun pitää heilua sen tyypin lähellä niin ehkä tuo pyörähtää eteenpäin ja voihan sitä itse koittaa myös vauhdittaa olemalla aktiivinen tai ainakin antaa ymmärtää ja tulla vastaan.

Vierailija

Riippuu henkilöstä.

Mä saatan tietoisesti valita yleisön joukosta jonkun henkilön, jolle "puhun". Osittain tämä johtuu siitä, että, niin uskomattomalta kuin se kuullostaakin, salissa ei välttämättä ole kovinkaan montaa, joka ylipäätään ottaa katsekontaktia puhujaan. Ihmiset touhuilee kaikenlaista (puhelin, padi, paperit..) ja katseleen kattoon, pöytiin, lattiaan...
 Toisaalta olen joskus kuullut yhdeltä puhujalta , että häntä aina hämäsi se, että minä (yleisön joukossa) katselin häntä intensiivisesti, hymyilin, saatoin nyökätä. Kun siihen vielä lisäksi käytin koko kroppaa (istun ryhdikkäästi, sexysti), nii se oli kuulemma aiheuttanut paineita kokeneellekin puhujalle. Ja ihan hyvässä mielessä. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat