Varattujen miesten flirttailu

Vierailija

Kertokaapa miksi varattu mies kertoo avoimesti baarissa (tosin enemmän tai vähemmän humalassa), tyyliin "jos tilanne olisi toinen, me herättäs aamulla saman peiton alta" ja tarjoavat juotavaa?
Kohdalleni on osunut useampi kuin yksi tälläinen tapaus ja mitään seksiä en siis ole harrastanut varattujen kanssa ja mainittakoon vielä, että nämä miehet on sitten tämän sanomisen jälkeen itsekin peräntyneet tilanteesta. Onhan se kai jonkinlainen kohteliaisuus, mutta itse jos olisin parisuhteessa ja oma mies puhuisi toiselle naiselle tuollaisia en tosiaankaan hyvällä katsoisi.

Kommentit (10)

Vierailija

Onhan se aika inhottavaa parisuhteen toista osapuolta kohtaan. Sen sijaan minusta ei ole väärin sinkkunaisena harrastaa seksiä varatun miehen kanssa. Se on miehen moraalinen ongelma.

Vierailija

Ajattelee että sulla on löyhä moraali. Olethan sentään baarissa kikattelemassa ja varattujen miesten juotettavana. Häpeäisit edes, lumppu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika inhottavaa parisuhteen toista osapuolta kohtaan. Sen sijaan minusta ei ole väärin sinkkunaisena harrastaa seksiä varatun miehen kanssa. Se on miehen moraalinen ongelma.

Kunhan sitten itse muistat tuon, jos sattuu se oma mies pettämään. Kohtele muita kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan?

Vierailija

Mulla on vain yksi kaveri jolle näitä sattuu ja hän on tällainen antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa-tyyppinen leidi. Toki se ei poista sitä tosiasiaa, että ällöttäväähän se on jos varattu flirttailee noin, mutta tilaisuus tekee siis varkaan. Ei muille viehättävillekään kavereilleni tule varatut itseään tuputtamaan vain tälle yhdelle joka antaa reilusti vastakaikua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajattelee että sulla on löyhä moraali. Olethan sentään baarissa kikattelemassa ja varattujen miesten juotettavana. Häpeäisit edes, lumppu.

Ja sillä varatulla ei ole mitään vastuuta tilanteesta niinkö? Ja millä perusteella ajattelee, että löyhä moraali jos mies ei suoraan ehdota seksiä vaan sanoo vaan, että JOS ei olisi varattu...?

Vierailija

Mä oon jo vähän varttuuneempi leidi, ja sanoisin niin, että osa miehistä, varsinkin yli 40 v, haluaa vaan testata omaa kykykkyyttään pokaamalla naisia. Juttelin kerran yhden 4-kymppisen miehen kanssa, joka sanoi, että hän tarjoaa lähes kaikille tapaamilleen miellyttäville naisille ravintolaillan jälkeen mahdollisuutta "nukkua lusikassa". Ensinäkin siksi, että kaikki miehet tahtovat seksiä, jos siihen on mahdollisuus. Toiseksi, kohteliaisuussyistä, mies haluaa osoittaa hellyyttään fyysisesti. Mies nauttii kun nainen nauttii.

Tuo viimeksi mainittu ihmetytti mua. Mutta sitten tulin ajatelleksi, että totta tosiaan. Jos olisin viettänyt ihanan illan jonkun miehen kanssa, voisi tuntua jopa loukkaavalta, jos hän ei esittäisi pyyntöä "lähempään tuttavuuteen". Ainahan voi kieltäytyä, ja siitä jää kuitenkin mieli, että "olisin kelvannut", "vau, se halusi mua".

Vierailija

Ei vastaa kysymykseen mutta liittyy aiheeseen eli, mistä johtuu että nyt varattuna kun en yritä hakea seksi seuraa huomattavasti useammat naiset flirttailee tai yrittää baarissa minut iskeä, kun taas sinkkuna ollessa ei ollut tunkua ainakaan ? Monesti tuntuu että siitä oikein innostutaan kun sanon että en meinaa avopuolisoani pettää. Ulkonäkö ei seurustelun aikana ole ainakaan parempaan suuntaan muuttunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei vastaa kysymykseen mutta liittyy aiheeseen eli, mistä johtuu että nyt varattuna kun en yritä hakea seksi seuraa huomattavasti useammat naiset flirttailee tai yrittää baarissa minut iskeä, kun taas sinkkuna ollessa ei ollut tunkua ainakaan ? Monesti tuntuu että siitä oikein innostutaan kun sanon että en meinaa avopuolisoani pettää. Ulkonäkö ei seurustelun aikana ole ainakaan parempaan suuntaan muuttunut.

Sinkkumiehet on usein niin yli-innokkaita ja huokuvat sellaista helppoutta, ettei innosta. Vähän kuin olisi joku pikkulapsi karkkikaupassa, päätöntä säntäilyä sinne tänne.

Varattu sitten on sellainen tyyni ja vähän vaikeamman oloinen vaikka ei olisi sitä (että on varattu) vielä kertonutkaan ja se tekee miehestä kiinnostavamman. Ei liian helppo siis vaan vähän haastetta ja salaperäisyyttä.

Ainakin mun kohdalla näin. En innostu ollenkaan liian helpoista ja liian innokkaista miehistä.

Vierailija

Koska baari on yleinen pokaamispaikka. Kaikki varatut vois vaan vetää kalsarikännit kotona niin ei olis kiusaamassa sinkkuja eikä vastaanottamassa sinkkujen pokaamisia. 

Vierailija

Miehen ego tarvitsee pönkitystä. Havaitsin tässä oman mieheni lähetelleen viestejä naispuolisille ystävilleen, että "olet kaunis ja seksikäs ja jos olosuhteet olisivat toiset, olisimme yhdessä". Selitti, että ko. naisilla on huono itsetunto ja ovat masentuneita ja että hän vain yrittää ystävällisesti kohentaa heidän itsetuntoaan. Mies on ex naistenmies ja sanoisin, että kyse on pelistä, hslusta tuntea itsensä vastustamattomaksi ja tuntea, että vaihtoehtoja olisi rajattomasti tarjolla ja niistä pidättelee häntä vain hänen jumalaisen hieno moraalinsa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat