Masentaako muita tämä pimeys ja jatkuvat sateet?

Vierailija

Reilun viikon tullut vettä tai räntää päivittäin. Pimeää niin pimeää :( Alkaa jo muistuttamaan viime kesäkuuta.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Enemmän mua masentaa keväällä ja kesällä, kun kaikki tuntuu olevan niin onnellisia ja aurinkoisia, ja itse tekisi mieli vetäytyä johonkin pimeään luolaan. Pimeys ja synkkyys sopii mulle :D

Vierailija

Mä oon kyllä jaksanut ennätysvaloisan ja -lämpimän syksyn voimalla tän yhden vähän kehnomman viikon. En muista, milloin viimeksi olisi ollut elokuusta syyskuun loppuun asti niin aurinkoista ja lämmintä kuin tänä syksynä! Ja fillarikelit on edelleen, vaikka ollaan jo melkein joulukuussa.

Pimeä on kyllä ikävää. Onneksi enää vain kuukauden verran pimenee ja sitten alkaa taas valjeta.

Vierailija

Helsingissä vain vettä! Mustaa ja pimeää... 

Ei se minua varsinaisesti masenna, mutta päivä jää paljon lyhemmäksi henkisessäkin mielessä. 

Eli joskus kuudelta on ihan hyvä käpertyä sohvan nurkkaan ja lapset leikkii sisällä, minkä leikkii. Valoisaan aikaan toki olisimme ulkona ja leikit olisivat liikunnallisempia. Vaihtaa asenteen eläämään tämä sää. 

Toisaalta olen ajatellut, että suomalainen osaa sitten nauttia täysillä valoisasta ajasta. Kyllähän sitä riittää puolestaan enemmän kuin muualla. Vuosiaikojen vaihtelut kehittävät ehkä mielenmaailmaakin. Joskus on ihan "sallittua" olla omissa oloissaan enemmän --pohdiskella filosofisesti maailmanmenoa tai katsoa vain telkusta tosi-teeveetä :)

Vierailija

Onhan tää ikävin aika vuodesta täällä Suomessa. JOs saisin päättää, niin oltais aina marras-joulukuu etelässä. Kerran ollaan oikeasti pystytty se toteuttamaan ja olihan se aivan mahtavaa viettää 2kk kaakkois-aasiassa auringosta nauttien, kun täällä oli... noh tällaista.

Vierailija

Viime syksyyn verrattuna on ollut tosi aurinkoista, lämmintä ja kuivaa. Nyt saa tulla jo räntää ja vettä ja myrskytuulta, sen jälkeen sitten lunta tänne Helsinkiinkin. Minusta on hienoa, että meillä on tällainen muulle maailmalle eksoottinen vuodenaika, jolloin on muutama tunti valoisaa päivällä ja muu aika pilkkopimeää. Sisällä on lämmintä, ja valoa tulee nappulasta tai elävästä tulesta. Syksy ja myöhäissyksy on kaunista aikaa ikiomalla tavallaan. Älkää pilatko sitä ruikuttamalla - ei se siitä miksikään ruikuttamisesta muutu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua masentaa keväällä ja kesällä, kun kaikki tuntuu olevan niin onnellisia ja aurinkoisia, ja itse tekisi mieli vetäytyä johonkin pimeään luolaan. Pimeys ja synkkyys sopii mulle :D

Mulla sama. Kesäisin varsinkin olen välillä tosi maassa ja alakuloinen. Näin syksyisin sitten on aivan kuin joku mania olisi päällä. Ehkäpä mulla onkin...

Vierailija

Masentunut olen aina jonkun verran, mutta pimeyttä minä rakastan. Tulkoon räntää tai vettä. Minä pysyn sisällä ja olen onnellinen siitä, ettei tarvitse nähdä muita ihmisiä.

Vierailija

Mulle on ihan sama jos vettä tulee, lunta on jo tullut ja sitä tulee liiankin kanssa kuitenkin kuukausien ajan. Tuo pimeys vähän ärsyttää, mutta juuri ajattelin että eipä onneksi enää kauaa lisäänny.
Ihan kiva kun ollaan jo näin pitkällä ilman suurempia pakkasia ja hankia.

Vierailija

Pimeyskään ei tuntunut pimeydeltä, kun olin vielä onnellinen pari päivää sitten. Ihmissuhde päättyi ja nyt ei aurinkokaan saisi minua onnelliseksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat