Lesbous

Vierailija

Miksi minun on niin vaikea ymmärtää että nainen voi pitää naisesta seksuaalisessa mielessä? En paheksu tms. mutta en vaan pysty käsittämään. Minulle läheinen ihminen on lesbo ja ihmisenä rakas, mutta ilmiönä en vaan ymmärrä lesboutta. Homomiehiä ymmärrän jotenkin paremmin. Tiedän ettei tällaista saisi sanoa, mutta täällä voi asiasta kertoa anonyyminä. Nyt tulee varmaan kiihkeä hyökkäys ja haukut.

Kommentit (12)

Vierailija

Miks sitä nyt niin kovasti pitäis ymmärtää? Ylipäänsä sitä välillä ihmettelee, että miten joku nyt tuommoisen on valinnut puolisokseen, mutta niin vaan pariskunnat toisiaan rakastaa, eikä se kenellekään kuulu. Pidetään huolta omista asioistamme vaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi minun on niin vaikea ymmärtää että nainen voi pitää naisesta seksuaalisessa mielessä? En paheksu tms. mutta en vaan pysty käsittämään. Minulle läheinen ihminen on lesbo ja ihmisenä rakas, mutta ilmiönä en vaan ymmärrä lesboutta. Homomiehiä ymmärrän jotenkin paremmin. Tiedän ettei tällaista saisi sanoa, mutta täällä voi asiasta kertoa anonyyminä. Nyt tulee varmaan kiihkeä hyökkäys ja haukut.

Miksi pitäisi ymmärtää? Pitää ajatukset vain omassa makuuhuoneessa :) toisaalta minä en ymmärrä miten kukaan voi tykätä puuroista tai velleistä mutta keskityn omaan lautaseeni

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä! Mies ja nainen kuuluu yhteen, ei nainen ja nainen tai mies ja mies.... Ällöttävää!

Muakin lesboilu ennen ällötti, mutta sitten vanhempana tajusinkin olevani bi. Se ällötys on kuulemma merkki oman seksuaalisen suuntautumisen kieltämisestä. Sitten jos on aito hetero niin lesbosu/homous ei kuulemma herätä mitään tunteita.

Vierailija

Huvittavaa :D Minäkään en lesbona ymmärrä naisia, viehättyy miehistä. Olen usein miettinyt asiaa ja vaikea kuvitella, että naiset saisivat miehen kanssa samanlaista seksuaalista tyydytystä. Tämä varmaan johtuu siitä, että usein naisen ovat näin sanoneet sekin jälkeen. Enkä halunnut kuulostaa itseäni täynnä olevalta. Sitä en todellakaan ole. Ja se kuka vetää herneet nyt nenään, olen pahoillani :)

Förevör aloun
Seuraa 
Liittynyt10.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Ok kiitos tiedosta. Lesbona minun on vaikea ymmärtää, miten joku voi haluta miestä mutta mieltymyksensä kullakin. (;

Voitko perustella paremmin? Eikös sulla kuitenkin seksinhimo ilmene samalla tavalla kuin heteronaisilla, eli että jotain pitkää ja kovaa sinne vaginaan on saatava? Ja tämänhän mies pystyy tarjoamaan. Jäljelle jää silloin ulkokuori, jonka senkin pystyy helposti muuttamaan meikein ja perukein. Vai onko kyseessä jokin mentaalinen ero, että naiset ajattelevat eri tavalla kuin miehet? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska itselläni on vaikea kuvitella että jollakin on vaikeuksia homona/lesbona ymmärtää heteroita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä! Mies ja nainen kuuluu yhteen, ei nainen ja nainen tai mies ja mies.... Ällöttävää!

Muakin lesboilu ennen ällötti, mutta sitten vanhempana tajusinkin olevani bi. Se ällötys on kuulemma merkki oman seksuaalisen suuntautumisen kieltämisestä. Sitten jos on aito hetero niin lesbosu/homous ei kuulemma herätä mitään tunteita.

Oon huomannut saman.. Ne jotka eniten kauhistelee, on eniten kallellaan siihen suuntaan :-)

Vierailija

Musta taas on kovin kummallista ajatella, että suurin osa ihmisistä pitää vain yhdestä sukupuolesta seksuaalisessa mielessä. Aina kun yritän ymmärtää, niin päädyn vain kummastelemaan sitä, miten kamalan hyvännäköisiä muutakin sukupuolta olevat ihmiset on. Seksuaalinen suuntautuminen on hassu juttu.

Vierailija

Förevör aloun kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok kiitos tiedosta. Lesbona minun on vaikea ymmärtää, miten joku voi haluta miestä mutta mieltymyksensä kullakin. (;

Voitko perustella paremmin? Eikös sulla kuitenkin seksinhimo ilmene samalla tavalla kuin heteronaisilla, eli että jotain pitkää ja kovaa sinne vaginaan on saatava? Ja tämänhän mies pystyy tarjoamaan. Jäljelle jää silloin ulkokuori, jonka senkin pystyy helposti muuttamaan meikein ja perukein. Vai onko kyseessä jokin mentaalinen ero, että naiset ajattelevat eri tavalla kuin miehet? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska itselläni on vaikea kuvitella että jollakin on vaikeuksia homona/lesbona ymmärtää heteroita.

Oletpa sä kujalla. No, omasta puolestani voin sanoa, etten todellakaan halua mitään tungettavan mun emättimeen. Vaimoni sen sijaan kyllä tykkää mun sormista sillä tavalla 😉

Vierailija

Förevör aloun kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Naisilla seksinhimo usein ilmenee siten että halutaan kosketella klitorista. Suurin osa naisista saa orgasmissa klitoriksen kautta. Lisäksi, jos haluaa jotain vaginaansa niin kahdella sormella seinämän painaminen ajaa asiansa. Ei se oo se koko vaan paine, joka syntyy siitä että tökitään ja hierotaan etuseinämään.

T. Heteronainen

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat