Anteeksi mitä tämä on: tuntuu että olisin ihastunut tyyppiin jonka olen hädintuskin nähnyt?

Vierailija

Olen toki nähnyt hänet muutamaan otteeseen ja useamminkin pari vuotta sitten, mutta en koskaan silloin kiinnittänyt häneen huomiota, saatika että olisin edes puhunut hänelle koskaan. Yhtäkkiä hän vain tupsahti mieleeni pari päivää sitten, ilman syytä ja nyt ajattelen häntä koko ajan. Ei siis ole kerta kaikkiaan mitään syytä miksi häntä nyt yhtäkkiä ajattelisin. Kummallisia on mielen liikkeet...

Kommentit (13)

Vierailija

Olen kerran ihastunut mieheen, jonka näin yhden kerran unessa. Toivoin pitkään, että näkisin hänestä lisää unia, mutta jouduin pettymään...

Vierailija

Minä myös ajattelen usein sellaista miestä jonka olen vain muutaman kerran ohimennen nähnyt. Nyt toivon koko ajan että näkisin useammin hänet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä myös ajattelen usein sellaista miestä jonka olen vain muutaman kerran ohimennen nähnyt. Nyt toivon koko ajan että näkisin useammin hänet.

Sama täällä! Kunpa vain näkisimme useammin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen toivottavan ihastunut mieheen, jota en ole ikinä nähnyt. Ollaan vain kirjoiteltu. Ihan hullua...

ihmismieli on jännä.. miksi jotkut ihastuvat helpommin ja jotkut vaikeammin :/

Vierailija

Näin hänet yllättäen tänään :D aivan pikaisesti eikä hän varmasti edes huomannut minua (ei tosin edes varmaan tiedä kuka olen... nolottaa), mutta kuitenkin. Aika kummaa, kun hän tulikin vastaan heti kun olin miettinyt häntä enemmän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näin hänet yllättäen tänään :D aivan pikaisesti eikä hän varmasti edes huomannut minua (ei tosin edes varmaan tiedä kuka olen... nolottaa), mutta kuitenkin. Aika kummaa, kun hän tulikin vastaan heti kun olin miettinyt häntä enemmän.

Olen siis ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen toivottavan ihastunut mieheen, jota en ole ikinä nähnyt. Ollaan vain kirjoiteltu. Ihan hullua...

Mulle kävi kerran näin, mutta sillä oli tyly loppu. Aloimme yksityisviestitellä erään keskustelupalstan kautta. Mies vaikutti ihanalta, viisaalta ja syvälliseltä. Kuvittelin hänet keski-ikäiseksi, vähän harmaantuvaksi, viisaaksi ja hiljaiseksi mieheksi. Hän kirjoitti usein vähän mystisiä ja henkisiä juttuja. Vuoden viestittelyn aikana rakastuin häneen ihan täysin. Ongelma on, että se loppui vaan siihen paikkaan kun näin hänet. Tyyppi ole alta kolmekymppinen, tatuoitu, pitkätukkainen juoponoloinen hyypiö, joka käytti niitä muualta lukemiaan hienoja viisaita lauseita tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin. Yh.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen viimeksi ollut ihastuneena 19-20-vuotiaana... Voiko kolmekymppinenkin vielä ihastua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen viimeksi ollut ihastuneena 19-20-vuotiaana... Voiko kolmekymppinenkin vielä ihastua?

Minä ihastuin ensimmäisen kerran 39-vuotiaana... Teininä aina ihmettelin ihastuneita kavereita, että mikä tuollainen sekoaminen on. Vähän myöhemmin ihmettelin miten voin olla näin kylmä ettei sellaista i hastumista tai rakastumista vaan tule, ei vaikka olisi kuinka mukava tai komea mies. Se sitten iski vasta nelikymppisenä mulle. Tuskallisesti tosin, koska mies oli varattu eikä siis mitään mahdollisuuksia. En edes kertonut miehelle ikinä ihastumisestani, kärvistelin sen vaan yksin läpi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

kyllä ihastua voi varmasti ihan kuolemaan saakka :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat