Miksi naiset pelkäävät miehen seksuaalisuutta?

Vierailija

Nytkin oon tässä pari päivää jutustellut tinder matchin kanssa ja tänään hän valitti mulle rankkaa työpäiväänsä. Päätin piristää tätä naista lähettämällä hänelle seksikkään kuvan itsestäni, tämän jälkeen nainen kuitenkin sanoi poistavansa minut kontakteistaan eikä ole tosiaan tullut viesteihin vastausta enää.

Mikä siinä miehen seksuaalisuudessa niin pelottaa? Ettekö te naiset tykkää seksistä vai mikä on?Kuva oli siis alaviistosta otettu, jossa näkyi penikseni, vatsani ja vähän naamaa.

M26

Kommentit (11)

Vierailija

Naiselle seksikästä on läheisyys, välittäminen, hyvät sosiaaliset taidot jne. Alastoman miehen, saati peniksen kuva on useimmin ennemmin luontaan työntävä kuin kiinnostava tai kiihottava. Miehille alastoman naisen kuva on suhteessa seksikkäämpi kokemuksena kuin naisille alastoman miehen.
N30

Vierailija

Naiset tietävät miten ruma heidän seksiväline on joten todellakaan he eivät pidä seksistä. Siirry miehiin, saat sellaista seksiä josta et ole osannut unelmoidakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiselle seksikästä on läheisyys, välittäminen, hyvät sosiaaliset taidot jne. Alastoman miehen, saati peniksen kuva on useimmin ennemmin luontaan työntävä kuin kiinnostava tai kiihottava. Miehille alastoman naisen kuva on suhteessa seksikkäämpi kokemuksena kuin naisille alastoman miehen.
N30

Alaston nainenhan on siis oksettava.

Vierailija

Minä otan mielelläni vastaan kuvia miehestä ja hänen elimestään, jos haluan ko. miestä. Nuo kuvat myös kiihottavat mua. Toki tuon miehen siinä vaiheessa tunnen jo melkoiden hyvin.

Sen sijaan, jos en ole miestä tavannut tai mies ei herätä mitään seksuaalista minussa, olisi kuvan saaminen vastenmielistä.

Vierailija

Ihan totta, vihaan seksiä. Häpeän pilluani enkä tahdo kenenkään miehen joutuvan sitä koskemaan. Kukaan ei ole ikinä palvonurt vittuani, aina vain nopeasti katsomatta sisään, että itsetunto on ihan olematon. Masturbointi on kuitenkin ihanaa:) Itseäni ei inhota koskea omaa pilluani, mutta en nyt ketään miestä voisi sellaiseen pakottaa. Sama kuin pyytäisi miestä pesemään peräreiän paskalla käynnin jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan totta, vihaan seksiä. Häpeän pilluani enkä tahdo kenenkään miehen joutuvan sitä koskemaan. Kukaan ei ole ikinä palvonurt vittuani, aina vain nopeasti katsomatta sisään, että itsetunto on ihan olematon. Masturbointi on kuitenkin ihanaa:) Itseäni ei inhota koskea omaa pilluani, mutta en nyt ketään miestä voisi sellaiseen pakottaa. Sama kuin pyytäisi miestä pesemään peräreiän paskalla käynnin jälkeen.

Toihan on just kiihottavaa. Voin tulla pyyhkimään sun perseen ja palvomaan sun pimpsaa.

Vierailija

Ei taida naiset vaan suhtautua seksuaalisuuteen samalla tavalla. Ei se tarkoita pelkoa, se on vain erilainen suhtautuminen. Jotkut voisivat sanoa että se on ahdasmielisempää, eikä sekään ole välttämättä tuulesta temmattu mielipide. Tämä kaikki juontaa juurensa omaksuttuihin sukupuolirooleihin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat