Siivouspalvelun käyttö

Vierailija

Oletko koskaan käyttänyt siivouspalvelua? Itsellä tilanne että olen ollut sairaana yli kuukauden, ja olen edelleen. Koti on kyllä sen näköinenkin. Tekisi mieli tilata siivousapua, mutta miten tuo käytännössä toimii? Häivynkö siksi aikaa? En kai nyt kehtaa täällä maata kun joku vieras siivoaa meidän taloa.. :) pitääkö tavarat kerätä eka itse lattioilta? Kertokaa te jotka olette ko. palvelua käyttäneet.

Kommentit (4)

Vierailija

Joo, olen käyttänyt. Kyllä, olen kerännyt tavarat lattioilta -mihin se siivooja niitä osaisi laittaa? Olen ollut tyytyväinen; olen odottanut ihan normaalia perussiivousta. Tiedäthän että jos olet vakavasti sairas tai esim leikkauksesta toipuva niin voit ostaa valikoiduilta siivousyrityksiltä verottomana siivousta? Edelleen sinulla säilyy kotilausvähennysoikeus.

Vierailija

Olen käyttänyt siivouspalvelua jo kymmenkunta vuotta, meillä käy siivooja joka toinen viikko,  se on niin ihana asia, etten hevillä luovu. Ja jos olet sairaana, tai vaikket olisikaan, voit vallan hyvin olla kotona ja maata sohvalla siivouksen ajan. Sinähän siitä  siivouksesta maksat, ei ole merkitystä siivoojalle minkä takia.

Tavarat voi kerätä itse ensin, jos ei halua siitä maksaa, mutta toki siivoojan kanssa voi sopia myös tavaroiden keräämisestä. Ihan siis miten sovitte.

Muista kotitalousvähennys!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat